Bu değerleri koruduğun müddetçe çökme olmaz. Ekran kartını garanti edemem, sende biraz farklı o. PBO istiyorsan VT3'te 7200 saniye yazan kısmı 14400 olarak değiştir.

VT3 bir 30 dakika denedim PBO Advanced sadece +200 curve -20 verdim diğerleri Auto'da hata vermedi uzun testi bu gece yapmayı düşünüyorum.
 
VT3 bir 30 dakika denedim PBO Advanced sadece +200 curve -20 verdim diğerleri Auto'da hata vermedi uzun testi bu gece yapmayı düşünüyorum.

@Görkem5252 Sana 18000 yeterli, 18000 yaz 7200 yazdığın yere. Bellek temizliği sonrası başlat. VT3 böyle:

VT3:

Release y-cruncher_gui.201125 · Profetorum/y-cruncher_GUI

Y-cruncher - A Multi-Threaded Pi Program

1775150055257.webp



Memory kısmı 2x16 GB için 26G yazılmalı, 1x16 ve 2x32 GB kullanıcılarının bu kısmı Auto bırakmaları uygun olacaktır. 7200 saniye yeterlidir. R9 9950X gibi Dual CCD kullanıcılarının süreyi 9000 saniyeye çıkarması doğru olacaktır. Yazılımdan CPU+RAM tıklayınız, sadece VT3 başında tik olmalıdır. N63 başındaki tiki kaldırınız. Test esnasında arka plan boş olmalıdır ve bellek temizliği sonrası teste başlanmalıdır.

VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız Y-Cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU IOD Hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.

VT3 bir 30 dakika denedim PBO Advanced sadece +200 curve -20 verdim diğerleri Auto'da hata vermedi uzun testi bu gece yapmayı düşünüyorum.

MSI'de Mode 2 ayarlamak lazım VCORE LLC, @MAH0A o şekilde stabil ettiydi en son.

@Görkem5252 PBO menüsünü at bana, bir de LLC menüsünü. Oradan vereyim, 5 saat başlat, 18000 saniye.
 
@Görkem5252 sana 18000 yeterli, 18000 yaz 7200 yazdığın yere. Bellek temizliği sonrası başlat. VT3 böyle:

VT3:

Release y-cruncher_gui.201125 · Profetorum/y-cruncher_GUI

Y-cruncher - A Multi-Threaded Pi Program

1775150055257.webp


Memory kısmı 2x16 GB için 26g yazılmalı, 1x16 ve 2x32 GB kullanıcılarının bu kısmı Auto bırakmaları uygun olacaktır. 7200 saniye yeterlidir. R9 9950X gibi Dual ccd kullanıcılarının süreyi 9000 saniyeye çıkarması doğru olacaktır. Yazılımdan CPU+RAM tıklayınız, sadece VT3 başında tik olmalıdır. N63 başındaki tiki kaldırınız. Test esnasında arka plan boş olmalıdır ve bellek temizliği sonrası teste başlanmalıdır.

VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız y-cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU ıod hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.

MSI'de mode 2 ayarlamak lazım Vcore llc, @MAH0A o şekilde stabil ettiydi en son.

Hocam muhteşem sistem şu an çok iyi akıcı geliyor oyunlar iyi ki varsınız.

@Görkem5252 sana 18000 yeterli, 18000 yaz 7200 yazdığın yere. Bellek temizliği sonrası başlat. VT3 böyle:

VT3:

Release y-cruncher_gui.201125 · Profetorum/y-cruncher_GUI

Y-cruncher - A Multi-Threaded Pi Program

1775150055257.webp


Memory kısmı 2x16 GB için 26g yazılmalı, 1x16 ve 2x32 GB kullanıcılarının bu kısmı Auto bırakmaları uygun olacaktır. 7200 saniye yeterlidir. R9 9950X gibi Dual ccd kullanıcılarının süreyi 9000 saniyeye çıkarması doğru olacaktır. Yazılımdan CPU+RAM tıklayınız, sadece VT3 başında tik olmalıdır. N63 başındaki tiki kaldırınız. Test esnasında arka plan boş olmalıdır ve bellek temizliği sonrası teste başlanmalıdır.

VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız y-cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU ıod hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.

MSI'de mode 2 ayarlamak lazım Vcore llc, @MAH0A o şekilde stabil ettiydi en son.

@Görkem5252 PBO menüsünü at bana, bir de llc menüsünü. Oradan vereyim, 5 saat başlat, 18000 saniye.

Hocam evde değilim ama internetten buldum görseli attıgım gibi PBO menü değerler böyle değim ama bilginiz olsun llc menüsü nerede oluyor.?
 

Dosya Ekleri

  • IMG_1191.webp
    IMG_1191.webp
    268,2 KB · Görüntüleme: 4
Son düzenleme:
Hocam muhteşem sistem şu an çok iyi akıcı geliyor oyunlar iyi ki varsınız.



Hocam evde değilim ama internetten buldum görseli attıgım gibi PBO menü değerler böyle değim ama bilginiz olsun llc menüsü nerede oluyor.?

Böyle ayarla, All Core Negative -25 başla. CPU VCORE LLC-Load-line Calibration Mode 2 olacak. Uzun VT3 testi al.

1782388041781.webp


-25 hata verirse -20 dene, VCORE LLC Mode 2 kalsın. VSOC olana elleme, o Auto kalacak. @Görkem5252
 
Son düzenleme: