Hocam MSI kartta her şey tek tek denenmeli gerekirse. Ben stabiliteyi anca böyle yakalayabildim. Mesela tRCD yi tek değiştirdim, sonra tRP. tRFC yi ayrı baktım vs vs. Başka türlü zor. Baştan tüm timingler sıkılması evet stabil olsa büyük zaman katkısı sunuyor belki ama olmayınca da maalesef en başa sarmak lazım.
Mesela bende Nitro 8x 8x olarak ayarlı, sonradan Auto olarak bıraktım. 1x ile zorlamadım bile. PBO yu önden kapattım. 6000 MTs deniyorsam kesinlikle önden FCLK basmam, 2000 de kalsın. Yani olabilecek her şeyi elimine etmek lazım. Başka türlü gerçekten çok uğraştırıyor ve yoruluyorsunuz.
@Görkem5252 son durumu paylaşır mısınız? En son nasıl denediniz? Stabil mi değil mi? PBO iGPU vs. hepsi kapalı mı? LLC ayarınız ne durumda? Yani göremediğimiz ayarların durumunu da yazabilir misiniz?
Mesela ben de Nitro 8X 8X olarak ayarlı, sonradan Auto olarak bıraktım. 1X ile zorlamadım bile. PBO'yu önden kapattım. 6000 MT/s deniyorsam kesinlikle önden FCLK basmam, 2000'de kalsın. Yani olabilecek her şeyi elimine etmek lazım.