MAH0A
Uzman
- Katılım
- 10 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 639
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 399
Ben Mode 4 gibi düşünüyorum Auto da tam detaylı olarak denemedim açıkçası. CPU Core ayarlamaya çalıştığım dönemde sanki öyle hesaplamıştım ama emin değilim denemek lazım. Optimum olarak Mode 3 diyorum, fakat bizim yaptığımız durumda Mode 2 kalmak lazım. Ben de hem Core hem SOC Mode 2 olarak ayarlı kullanıyorum.O zaman 6400-2133 Mode 2 deneyin, 1.29 VSOC, 1.1 VDDP 1-3-1 bence açılabillir. 1-2-1 Nitro testi geçiyordu çünkü. Şimdi Mode 2 yerine Auto bırakırsan mesela 1.2 VSOC verdiğinde tam 1.2 değere sabitliyor MSI, yükte düşürtmüyor. Mode 2 yaparsan 1.185-1.19 VSOC düşüyor diye hatırlıyorum. @MAH0A
Bu mantıkta VSOC LLC Auto'su Mode 1 olmalı.