G.Skill Trident Z5 Neo RGB (2x16) 6400 MHz CL30 RAM'e timing ayarı önerisi





Hocam o kadar hızlı boot etti ki ben eski şekilde açılacak sandım.

Aynı tarifeyi uyguluyorum hocam ?

Ram clean.
Sonra test.
 
İfadeler: X99
Bir bakın bakalım, aynı şekilde temizleyip teste alın. Hata olup olmamasına göre voltaj artırımı yoluna gideceğiz.

Tamam hocam, yapıyorum şimdi. 10 dakikadır teste hocam. RAM'ler 45-47 arası. Hotspot 52 civarı yine.

Telefona geçtiğimde mesajları burada olduğu gibi iyi yazamıyorum.
Moderatör arkadaşlar kızmayın.

Tamam hocam yapıyorum şimdi.

10 dakikadır teste hocam.

RAM'ler 45-47 arası.
Hotspot 52 civarı yine.

Hocam, bizim RAM'ler CL24 yer mi? Bir önceki test ile aynı hocam, sıcaklıklar hiç fark yok. 500 Hz monitör var, hakkını vermemiz lazım hocam.
 

Dosya Ekleri

  • 17822393407794432941699428094035.webp
    5,5 MB · Görüntüleme: 6
  • 17822393535394654497500753728539.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 3
  • 17822393667692839070767675334569.webp
    4,4 MB · Görüntüleme: 3
  • 17822393812045058756447904949167.webp
    4 MB · Görüntüleme: 3
Son düzenleyen: Moderatör:

CL24 problem, sıcaklık kaynaklı hata verebilir. Fanteziye girer.
 
İfadeler: X99
Fan alırız hocam. Gerek yok mu? Diyorsunuz. Şimdilik bu fani takardik eski CPU soğutucunun fanı NH D15'in.

 
Son düzenleyen: Moderatör:

CL24 denersek hata vereceği kesin, önce 180 dakika yani 3 saat bu testi tamamla hatasız. Hata vermediğinden eminsen 1.55 VDD CL24 denersin ama açılmaz. 50 derece RAM çünkü. 35-40 sabit tutsan belki 1.55'te Gear açıkken yer.

Fan alırız hocam. Gerek yok mu? Diyorsunuz. Şimdilik bu fani takardik eski CPU soğutucunun fanı NH D15'in.

Eki Görüntüle 259815

Anakarttaki RAM fanı sabit kalsın, ekstra bu fanı takıp 1.55 VDD CL24 denenebilir. Silikon iyiyse açar.

Fan alırız hocam. Gerek yok mu? Diyorsunuz. Şimdilik bu fani takardik eski CPU soğutucunun fanı NH D15'in.

Eki Görüntüle 259815

@Teknopatici Noctua fanı takıp GPU üstüne dikersin, %100 devir döner. Dikkat et, kanatlanmasın. RAM'lerin dibine kadar yanaştır mümkünse, açı varsa. VDD 1.5 şu anda sende, CL24 denerken 1.55 verirsin. CL24 silikona bağlı ve sıcaklığa, iyi soğutamazsan Boot dahi etmez. Voltaj ihtiyacı çok yüksek normalde, bazı seçmece kitler açabiliyor düşük voltaja.

 
İfadeler: X99

İyi bir fan alayım hocam ben. Silikonlara bakarız, iyisi mi denk geldi diye. Bugünlük yeter, hocam işiniz gücünüz rast gitsin. Hocam, siz hangi şehirde yaşıyorsunuz? Paylaşıyorsanız tabii. Şu an test devam ediyor. 50 dereceye yaklaştı RAM'ler ama hiç 50 olmadı, geçmedi.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…