1782238172680.webp


1782238186013.webp


Hocam o kadar hızlı boot etti ki ben eski şekilde açılacak sandım. :D

Aynı tarifeyi uyguluyorum hocam ?

Ram clean.
Sonra test.
 
Bir bakın bakalım, aynı şekilde temizleyip teste alın. Hata olup olmamasına göre voltaj artırımı yoluna gideceğiz.

Tamam hocam, yapıyorum şimdi. 10 dakikadır teste hocam. RAM'ler 45-47 arası. Hotspot 52 civarı yine.

Telefona geçtiğimde mesajları burada olduğu gibi iyi yazamıyorum.
Moderatör arkadaşlar kızmayın.

Tamam hocam yapıyorum şimdi.

10 dakikadır teste hocam.

RAM'ler 45-47 arası.
Hotspot 52 civarı yine.

Hocam, bizim RAM'ler CL24 yer mi? Bir önceki test ile aynı hocam, sıcaklıklar hiç fark yok. 500 Hz monitör var, hakkını vermemiz lazım hocam.
 

Dosya Ekleri

  • 17822393407794432941699428094035.webp
    17822393407794432941699428094035.webp
    5,5 MB · Görüntüleme: 6
  • 17822393535394654497500753728539.webp
    17822393535394654497500753728539.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 3
  • 17822393667692839070767675334569.webp
    17822393667692839070767675334569.webp
    4,4 MB · Görüntüleme: 3
  • 17822393812045058756447904949167.webp
    17822393812045058756447904949167.webp
    4 MB · Görüntüleme: 3
Son düzenleyen: Moderatör:
Telefona geçtiğimde mesajları burada olduğu gibi iyi yazamıyorum.
Moderatör arkadaşlar kızmayın.


Tamam hocam yapıyorum şimdi.

10 dakikadır teste hocam.

RAM'ler 45-47 arası.
Hotspot 52 civarı yine.


Hocam bizim ramler cl24 yer mi?

Bi önceki test ile aynı hocam sıcaklıklar hiç fark yok.

500 Hz monitör var hakkını vermemiz lazım hocam.

CL24 problem, sıcaklık kaynaklı hata verebilir. Fanteziye girer.
 
Fan alırız hocam. Gerek yok mu? Diyorsunuz. Şimdilik bu fani takardik eski CPU soğutucunun fanı NH D15'in.

17822396060112297186338253525667.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Telefona geçtiğimde mesajları burada olduğu gibi iyi yazamıyorum.
Moderatör arkadaşlar kızmayın.


Tamam hocam yapıyorum şimdi.

10 dakikadır teste hocam.

RAM'ler 45-47 arası.
Hotspot 52 civarı yine.


Hocam bizim ramler cl24 yer mi?

Bi önceki test ile aynı hocam sıcaklıklar hiç fark yok.

500 Hz monitör var hakkını vermemiz lazım hocam.

CL24 denersek hata vereceği kesin, önce 180 dakika yani 3 saat bu testi tamamla hatasız. Hata vermediğinden eminsen 1.55 VDD CL24 denersin ama açılmaz. 50 derece RAM çünkü. 35-40 sabit tutsan belki 1.55'te Gear açıkken yer.

Fan alırız hocam. Gerek yok mu? Diyorsunuz. Şimdilik bu fani takardik eski CPU soğutucunun fanı NH D15'in.

Eki Görüntüle 259815

Anakarttaki RAM fanı sabit kalsın, ekstra bu fanı takıp 1.55 VDD CL24 denenebilir. Silikon iyiyse açar.

Fan alırız hocam. Gerek yok mu? Diyorsunuz. Şimdilik bu fani takardik eski CPU soğutucunun fanı NH D15'in.

Eki Görüntüle 259815

@Teknopatici Noctua fanı takıp GPU üstüne dikersin, %100 devir döner. Dikkat et, kanatlanmasın. RAM'lerin dibine kadar yanaştır mümkünse, açı varsa. VDD 1.5 şu anda sende, CL24 denerken 1.55 verirsin. CL24 silikona bağlı ve sıcaklığa, iyi soğutamazsan Boot dahi etmez. Voltaj ihtiyacı çok yüksek normalde, bazı seçmece kitler açabiliyor düşük voltaja.

1782240272275.webp
 
CL24 denersek hata vereceği kesin, önce 180 dakika yani 3 saat bu testi tamamla hatasız. Hata vermediğinden eminsen 1.55 VDD CL24 denersin ama açılmaz. 50 derece RAM çünkü. 35-40 sabit tutsan belki 1.55'te Gear açıkken yer.

Anakarttaki RAM fanı sabit kalsın, ekstra bu fanı takıp 1.55 VDD CL24 denenebilir. Silikon iyiyse açar.

İyi bir fan alayım hocam ben. Silikonlara bakarız, iyisi mi denk geldi diye. Bugünlük yeter, hocam işiniz gücünüz rast gitsin. Hocam, siz hangi şehirde yaşıyorsunuz? Paylaşıyorsanız tabii. Şu an test devam ediyor. 50 dereceye yaklaştı RAM'ler ama hiç 50 olmadı, geçmedi.
 
Son düzenleyen: Moderatör: