- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.193
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.643
Evet, ilettiğim kısmı değişin sadece. Boot ederse A2-B2 atıp aynı şekilde teste alın.
Eki Görüntüle 259806
Eki Görüntüle 259807
Hocam o kadar hızlı boot etti ki ben eski şekilde açılacak sandım.
Aynı tarifeyi uyguluyorum hocam ?
Ram clean.
Sonra test.
Bir bakın bakalım, aynı şekilde temizleyip teste alın. Hata olup olmamasına göre voltaj artırımı yoluna gideceğiz.
Telefona geçtiğimde mesajları burada olduğu gibi iyi yazamıyorum.
Moderatör arkadaşlar kızmayın.
Tamam hocam yapıyorum şimdi.
10 dakikadır teste hocam.
RAM'ler 45-47 arası.
Hotspot 52 civarı yine.
Telefona geçtiğimde mesajları burada olduğu gibi iyi yazamıyorum.
Moderatör arkadaşlar kızmayın.
Tamam hocam yapıyorum şimdi.
10 dakikadır teste hocam.
RAM'ler 45-47 arası.
Hotspot 52 civarı yine.
Hocam bizim ramler cl24 yer mi?
Bi önceki test ile aynı hocam sıcaklıklar hiç fark yok.
500 Hz monitör var hakkını vermemiz lazım hocam.
Telefona geçtiğimde mesajları burada olduğu gibi iyi yazamıyorum.
Moderatör arkadaşlar kızmayın.
Tamam hocam yapıyorum şimdi.
10 dakikadır teste hocam.
RAM'ler 45-47 arası.
Hotspot 52 civarı yine.
Hocam bizim ramler cl24 yer mi?
Bi önceki test ile aynı hocam sıcaklıklar hiç fark yok.
500 Hz monitör var hakkını vermemiz lazım hocam.
Fan alırız hocam. Gerek yok mu? Diyorsunuz. Şimdilik bu fani takardik eski CPU soğutucunun fanı NH D15'in.
Eki Görüntüle 259815
Fan alırız hocam. Gerek yok mu? Diyorsunuz. Şimdilik bu fani takardik eski CPU soğutucunun fanı NH D15'in.
Eki Görüntüle 259815
CL24 denersek hata vereceği kesin, önce 180 dakika yani 3 saat bu testi tamamla hatasız. Hata vermediğinden eminsen 1.55 VDD CL24 denersin ama açılmaz. 50 derece RAM çünkü. 35-40 sabit tutsan belki 1.55'te Gear açıkken yer.
Anakarttaki RAM fanı sabit kalsın, ekstra bu fanı takıp 1.55 VDD CL24 denenebilir. Silikon iyiyse açar.