Kilo vermeye yok ama bağımlılığı olan biri ki sigara 'safsata' bir örnek değildir. 2 ürün de bağımlılık yapar. Sadece biri bunu nikotinle yapar biri kafeinle yapar. İkisi de merkezi sinir sistemini uyarır, uyku kalitesini doğrudan öldürür, kalp atış hızını ve tansiyonu bir miktar yükseltebilir, düzenli kullanımda tolerans gelişebilir (aynı etki için daha fazla isteme), ikisi de alkaloiddir, ikisi de beyindeki ödül merkezini etkileyerek dopamin salınımını tetikler. Daha birçok fark var da üşendim yazmaya.
Ki arkadaş tamamen bırakmaya çalışıyor. En iyisi bu değil mi? Neden yeniden kolaya yönlendirmeye çalışıyorsunuz? İyi bir şeymiş gibi?
Vay be, köşeye sıkışınca beğenme spamı mı? Sizden de bu beklenirdi. İnsanlara yanlış bilgi vermeyi bırakın. Ben de sizin gibi bir trolle uğraşıp değerli vaktimi sizinle heba edemem.