Deniz744
Başarılı
- Katılım
- 18 Aralık 2024
- Mesajlar
- 2.481
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 1.421
Dedikleriniz genel olarak doğru fakat, kola hastalık suyudur biraz saçma değil mi? Şekersiz kolanın dozajında içildiğinde bir sorun olacağını düşünmüyorum. Çiçek benzetmesinin de bilimsel olarak bir mantığı yok. Öğünlerin yanında şekersiz kola içmenin bir zararı olduğunu sanmıyorum içerisinde aspartam ve birkaç katkı maddesi var. Kanıtlanmış bir zararına rastlamadım şu ana kadar. Ki zaten zararlı olması için de üst sınır dünya sağlık örgütüne göre bir kişi için aspartam üst sınırı kilo başına 40 mg, yani 70 80 kg biri için 5 lt"ye yakın kola demek. Tabii ki 2.5 lt kola içmenin asidi ve kafeini yüzünden dişlere ve mideye zararı olabilir. Ama ayarında ve özellikle şekersiz içmenin kilo vermede hiçbir sorun çıkaracağını düşünmüyorum.
Bomboş 300 kalori mi öneriyorsunuz yani ksye?