Burada 126 kgyim boyum 180 ve son halim.
19 yaşındayım ve neredeyse son 1 senedir inanılmaz şişiyorum. Kendimi durduramıyorum. Liseden mezun olmamla beraber iyice hızla şişmanlamaya başladım. Hareketim azaldı. Bence o kadar da yemek yemiyorum ama kilom artıyor. 110 oldum durmadı şimdi 125 kg danayım. Obez oldum neredeyse. Ne yapmamı önerirsiniz? Dışarıya çıkmaya insanlarla konuşmaya bile utanır oldum. Ne yapacağımı bilmiyorum annem babamda beni suçluyor. Yememeye çalışıyorum ama gene artıyor. Dışarı pek çıkmıyorum yaz sebebiyle de çıkasım gelmiyor. Günüm odada PC başında geçiyor.