Diyeti sabah akşam ot kemirmek olarak düşünmeyin, malzemeleri olduğu haliyle yemek zorunda değilsiniz. Salatayı suyla karıştırıp detox suyu yapabilirsiniz en basitinden. 1 yaprak marul parçalansa da 1 lif, saf hali de 1 lif. Mesela diyet sebzelerinden adamlar hatay usulu döner yapıyor, lahmacun yapıyor, tavuk göğsünü rondodan çekip pizza yapıyor. Birçok yiyeceği lezzetli şekilde yiyip kaliteli makrolarınızı alabilirsiniz. Ham haliyle yesem ben de sıkılırım.

Anladım hocam. Bakacağım, nasıl daha çok sevebilirim bu diyet işini. Ben gene çok yemiyorum gibi geliyor bana :D. Ya hala nasıl bu kadar kg aldım, anlamıyorum; tek zorum bu. Kilom sabit dursa yine çok takmam ama sürekli artışta.
 
Anladım hocam. Bakacağım nasıl daha çok sevebilirim bu diyet işini. Ben gene çok yemiyorum gibi geliyor bana :d. Ya hala nasıl bu kadar kg aldım anlamıyorum tek zorum bu. Kilom sabit dursa yine çok takmam ama sürekli artışta.

Siz şeker hastasıysanız karbonhidratı şekerden saymıyorsunuz muhtemelen. Bir üniversitede kan tahlillerinizi verin ne çıkacağına bakalım.

Kan tahlillerinizi verdikten sonra sonuçları buraya atmayı unutmayın, doktorunuz da yorumlasın biz de.
 
Burada 180 75-80 kgyim. 14-15 ay öncesi.

Burada 110 civarıyım. 5-6 öncesi.


Burada 126 kgyim boyum 180 ve son halim.


19 yaşındayım ve neredeyse son 1 senedir inanılmaz şişiyorum. Kendimi durduramıyorum. Liseden mezun olmamla beraber iyice hızla şişmanlamaya başladım. Hareketim azaldı. Bence o kadar da yemek yemiyorum ama kilom artıyor. 110 oldum durmadı şimdi 125 kg danayım. Obez oldum neredeyse. Ne yapmamı önerirsiniz? Dışarıya çıkmaya insanlarla konuşmaya bile utanır oldum. Ne yapacağımı bilmiyorum annem babamda beni suçluyor. Yememeye çalışıyorum ama gene artıyor. Dışarı pek çıkmıyorum yaz sebebiyle de çıkasım gelmiyor. Günüm odada PC başında geçiyor.
Ya su diyetine başla ya da koşu yapıp erit, yapacak bir şey yok; daha az yemek, bol spor.