Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
101
Beğeniler
14
Arkadaşlar, normalde hazır sistem almayı düşünüyordum. İşlemci olarak da 7500F modelini planlamıştım. Genellikle işlemci ağırlıklı oyunlar oynuyorum, örneğin CS2 gibi. Ancak benim için düşük ayarlarda 300 FPS üstünü görebilmesi yeterli.


Sizce işlemciyi yükseltmeye gerek var mı? Maksimum 9600X’e çıkabilirim.
 
Hangi çözünürlükte oynuyorsunuz? 7500f ve RX5600 XT kullanıyorum, ölüm maçı girip test edebilirim sizin için.
144hz monitör kullandığım için 200fps sabitleyip oynuyorum.
 
Fps sabitlemeyi bırakıp öyle test edin. Konu sahibi için yeterli bir cevap değil.
Ben de oynadığı çözünürlüğü sordum zaten. Ben custom çözünürlükte oynuyorum, konu sahibinin oynadığı ayarlara çekip öyle test edebileceğimi söyledim. Daha yeterli bir cevap olabilmesi için.

Çoğunluğun kullandığı 1280x960 çözünürlükte test edip sonuçları paylaşırım.
 
Oyunun optimizasyon sorunu yüzünden ekran kartım darboğaza maruz kalıyor. Ana menüde bile 5.7GB Vram kullanıyor.
Ölüm maçı modunda Mirage ve Dust 2 haritalarında denedim. 1280x960 çözünürlükte, ayarlar ekte bıraktığım gibi.
Ölüm maçında sürekli 300fps ve üzeri için bu işlemci yetersiz. Rekabetçi 5v5 modunda 240hz monitörü olan birini tatmin eder ama ölüm maçında anlık 150fps civarına düşüp çıktığı oluyor. Gözlemlediğim kadarıyla genel ortalama 190-260 fps arası. Haritadaki konumunuza 300-400 fps'lerde oynadığınız oluyor, örneğin Dust 2 B Site, Mirage T Base. Minimum 150, Maksimum 400 fps gözlemledim. Dediğim gibi 240hz monitörünüz varsa 5v5 modunda tatmin edeceğini düşünüyorum.

+İnternetten 5v5 topluluk sunucusu buldum. Dust 2'de tüm haritayı gezmeye çalıştım oynarken. Minimum 270fps gördüm, ortalama 345-380 olarak gözlemledim. Yer yer 400-450 fps'lere çıktığı oluyor ama 270fps altına düştüğünü görmedim, zaten o da uzun süreli bir düşüş değildi.

Muhtemelen ekran kartım en az 8GB ve biraz daha üst model bir kart olsaydı daha yüksek değerler alırdım.
 

Dosya Ekleri

  • 1753861861789.webp
    1753861861789.webp
    429,8 KB · Görüntüleme: 48