ShadowLegion
Üstün
- Katılım
- 3 Mart 2024
- Mesajlar
- 2.765
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.099
Hocam, çok uzun süre oldu. Dead ne yaptırdı hatırlamıyorum. VSOC 1.2'de geçecek gibi duruyor hocam. Boş bir vaktimde bu konuda ders almak istiyorum gerçekten. Üzerine çalışmak ve sizin gibi olamasam da yaklaşmak. DDR6 çıktığında da aynı şekilde rahat rahat halletmek.Orada yazan kadar.Sonra Ethernet vs. silindi dersin. Dead kaç saat yaptırdı sana? O da hemen salmaz aslında.
Mesela bu RAM 5600 CL36 oluyor EXPO ile. Şu an aslında harika. Çoğu insan cesaret bile etmiyor hocam