Oyunun optimizasyon sorunu yüzünden ekran kartım darboğaza maruz kalıyor. Ana menüde bile 5.7GB Vram kullanıyor.
Ölüm maçı modunda Mirage ve Dust 2 haritalarında denedim. 1280x960 çözünürlükte, ayarlar ekte bıraktığım gibi.
Ölüm maçında sürekli 300fps ve üzeri için bu işlemci yetersiz. Rekabetçi 5v5 modunda 240hz monitörü olan birini tatmin eder ama ölüm maçında anlık 150fps civarına düşüp çıktığı oluyor. Gözlemlediğim kadarıyla genel ortalama 190-260 fps arası. Haritadaki konumunuza 300-400 fps'lerde oynadığınız oluyor, örneğin Dust 2 B Site, Mirage T Base. Minimum 150, Maksimum 400 fps gözlemledim. Dediğim gibi 240hz monitörünüz varsa 5v5 modunda tatmin edeceğini düşünüyorum.
+İnternetten 5v5 topluluk sunucusu buldum. Dust 2'de tüm haritayı gezmeye çalıştım oynarken. Minimum 270fps gördüm, ortalama 345-380 olarak gözlemledim. Yer yer 400-450 fps'lere çıktığı oluyor ama 270fps altına düştüğünü görmedim, zaten o da uzun süreli bir düşüş değildi.
Muhtemelen ekran kartım en az 8GB ve biraz daha üst model bir kart olsaydı daha yüksek değerler alırdım.