Curve Optimizer Kapadım.
PBO 65W Eco mod ayarladım.
Memory-Power Disabled.
Tabloyu senin verdiğin gibi düzenledim. Aşağıdaki voltaj değerlerini riske atmamak için tepe limitlerini 1.35 verdim.
SoC 1.25V yaptım.
DDR options dediğin ayarları girdim diğerlerini AUTO da bıraktım.
VDDP değerini tabloda göremeyince ona şimdilik ellemedim.
Şimdi sistem açıldığına göre Biosa girip Curve Optimizer ayarını 20-25 arası girip mi testlere başlıyım? Yoksa önce onsuz mu test yapayım?
Aynı şekil VDDP ayarını da geri dönüp değiştirebilirim.
@Ayhan Dönmez
Atladığım karıştırdğım bir yer yok gibi. TEST, Curve ayarı ve VDDP kaldı.
Sistem yaklaşık 1DK da açıldı.
Control Line ayarlarına ellemedim bu arada. Nitro, Robust ENABLE yapıp RX-TX Burst kısmını 8x 8x yaptım
@Ayhan Dönmez