Curve Optimizer Kapadım.Kalsın -30 ama OCCT dediğim ayarlardaki test hata verirse -25 -20 dene. -30 stabil olmazsa hata yapar. Mavi ekran yemezsin, karıştırma detaylı verdim hepsini, o 2 ayar disable kalsın, 1 dk bekle, daha iyi olur öyle. Senin kartta diğer türlüsü problemli. ZenTimings atarsın son halini uclk=memclk 1.25 soc manuel mod, 1.0 vddp unutma ekstra.
Şu anki haliyle performansın bayağı kötü, düzeltmen için sana fırsat tanıdım. Bu ayarları açacaktır sıkıntısız. @Agarta
2:1 mod 6000 olmaz yani, 2:1 mod 7600 zaten 1:1 mod 6000'e denk.
@Agarta Okla işaretledim, o kısmı değiştiğim gibi uygula. Problem olmayacaktır.
PBO 65W Eco mod ayarladım.
Memory-Power Disabled.
Tabloyu senin verdiğin gibi düzenledim. Aşağıdaki voltaj değerlerini riske atmamak için tepe limitlerini 1.35 verdim.
SoC 1.25V yaptım.
DDR options dediğin ayarları girdim diğerlerini AUTO da bıraktım.
VDDP değerini tabloda göremeyince ona şimdilik ellemedim.
Şimdi sistem açıldığına göre Biosa girip Curve Optimizer ayarını 20-25 arası girip mi testlere başlıyım? Yoksa önce onsuz mu test yapayım?
Aynı şekil VDDP ayarını da geri dönüp değiştirebilirim. @Ayhan Dönmez
Atladığım karıştırdğım bir yer yok gibi. TEST, Curve ayarı ve VDDP kaldı.
Sistem yaklaşık 1DK da açıldı.
Control Line ayarlarına ellemedim bu arada. Nitro, Robust ENABLE yapıp RX-TX Burst kısmını 8x 8x yaptım @Ayhan Dönmez