sorun şu ki dediğiniz gibi IP talep ettiğimde sanki operatör çalışanı benmişim gibi konudan bağımsızlarmış gibi davranıyorlar modeme reset attırıyorlar ben mi iletişime geçmeyi bilmiyorum diye düşündürüyo yahu abi alt tarafı ben yapamıyorum onu kardeşim diyeceksin bana en fazla bir kere daha deneyeceğim ama hiç çözüme ulaşacağımı sanmıyorumOlabilir IP'nizi bilmediğim için bu sorun aklıma gelmedi. CGNAT gerçekten illet bir şey. Modemi kapatın. 10-15 dk bekleyin sistem unutsun sizi. Sonra tekrar açınca 88, 85, 176 ile başlayan IP gelmezse müşteri hizmetlerinden gerçek bir IP talep edin.