-
2.000 TL FPS oyunları için kulakiçi kulaklık önerisi
Cogunlukla FPS oyunları oynuyorum. Müzik cok önemli deği. Mikrofonun iyi olması da önemli. TRUTHEAR Gate almayı dusunuyorum. Ses kalitesi olarak da seslerin derinden değil de net gelmesini istiyorum, basslardan cok tizler daha onemli FPS oynadıgım için. Şimdiden yardımcı oldugunuz için teşekkürler.- Yusuf34
- Konu
- fps iem iem kulaklık kulaklık kulaklık önerisi önerisi
- Mesaj: 1
- Forum: Oyun Kulaklığı
-
E
R5 3600 & RX 5600 XT sistemde düşük GPU ve CPU kullanımına bağlı FPS düşüklüğü
Merhaba, Yaklaşık 1 hafta önce bir sistem topladım sistemi toplamadan önce YouTube'dan aynı işlemci ve ekran kartının birlikte çalıştığı benchmark test videolardan yola çıkarak bu sistemi toplamaya karar verdim, sistemin işlemcisi ve ekran kartı ikinci el, anakart ve RAM sıfır yeni aldım, diğer...- eraygg
- Konu
- cpu düşük düşük gpu fps gpu
- Mesaj: 9
- Forum: Sistem Performansı
-
P
i7 13700K sistem, 5800X3D sistemden düşük FPS veriyor
Herkese merhaba, Konuyu kısaca özetleyecek olursam arkadaşımla PUBG oyununda Low ayarlarda FPS karşılaştırdığımızda yaklaşık 80FPS daha düşük alıyorum. Sebeplerini araştırdım fakat doğru kaynak bulamadım. Sizlerin yorumlarını ve bilgilerini merak ediyorum. Aşağıda hem kendi sistemimi hem de...- piagira
- Konu
- düşük düşük fps fps sistem
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
C
R7 7800X3D & RTX 4080 Super sistemde Micro-Stuttering sorunu
Merhaba, Micro stutter: belirli aralıklarla oyunun anlık/milisaniyelik donması ve ardından bir şey yokmuş gibi her şeyin devam etmesi. PUBG'de rakiple 1v1 kaldığınızı ve fight ortasında tam çatışırken oyunun saniyelik donduğunu düşünün. İşte o yaşamak istemediğiniz hissi yaşıyorum ve buna çözüm...- crystallreed
- Konu
- donma fps micro stuttering takılma
- Mesaj: 9
- Forum: Teknik Destek
-
E
FPS oyunları için 360Hz monitör önerisi
Merhaba arkadaşlar, sıfırdan yeni bir sistem dizdim ve ağırlıklı olarak CS2 oynuyorum. Renk takıntım yok, sadece akıcı bir deneyim istiyorum. Şu an BenQ XL2411K 144Hz kullanıyorum ve yaklaşık 3 yıldır memnunum. Yeni sistemim Ryzen 9800X3D ve RTX 4060 Ti, oyunda FPS neredeyse hiç 500’ün altına...- elemeNtary
- Konu
- 360 fps monitör
- Mesaj: 2
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
FACEIT, FPS düşürüyor mu?
Premier'den FACEIT'e geçmeyi düşünüyorum FPS'im düşer mi?- Yawing
- Konu
- faceit fps
- Mesaj: 2
- Forum: Counter-Strike
-
FPS oyunları için kulak içi kulaklık önerisi
Bu bütçeye en iyi performansı sağlayan kulaklığı almak istiyorum. Genel olarak FPS oyunları oynuyorum. Wraith Sense Pro almayı dusunuyordum ama biraz arastırdıktan sonra bıraz tedirgin oldum. Bu butceye uygun tizz öncelikli kulaklık arıyorum.- Yusuf34
- Konu
- fps iem kulaklık önerisi
- Mesaj: 3
- Forum: Oyun Kulaklığı
-
2.000 TL'ye FPS oyunları için IEM kulaklık önerisi
Cogunlukla FPS oyunları oynuyorum müzik cok önemli değil mikrofonun iyi olmasıda önemli tangzu WAN'er sg almayı dusunuyordum fakat yurt dışı oldugu için biraz tedirginim ses kalitesi olarak da seslerin derinden değil de net gelmesini istiyorum basslardan cok tizler daha onemli FPS oynadıgım için...- Yusuf34
- Konu
- fps iem tangzu wan'er sg
- Mesaj: 45
- Forum: Oyun Kulaklığı
-
R5 5500 & RTX 4060 sistemde ETS 2'nin 65 FPS olması normal mi?
Merhaba, Sistemim ETS 2'de bu FPS vermesi normal mi? Oyun son sürümde tüm DLC var tır modlu ve oyun ayarları en yüksekte, olduğum konuma gör FPS normal mi? Kısaca sorum bu. Sistem. RTX 4060. AMD Ryzen 5 5500. 16 GB RAM.- Leaxy
- Konu
- 4060 ets 2 fps rtx rtx 4060
- Mesaj: 37
- Forum: Sistem Performansı
-
i5 11400 & RTX 3050 Ti sistemde FPS düşüşü
3050 Ti, i5 11400 işlemcili bir Monster bilgisayarım var. Performansından zaten memnun değilim ama son zamanlarda ekstra olarak Valorant oynarken düşük ayarlarda arka planda uygulama açık olmamasına rağmen 80 FPS'e kadar düştüğünü görüyorum sebebi ne olabilir? BIOS güncellemesini yeni yaptım...- Enis
- Konu
- drop fps fps drop
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
Lenovo LOQ 15IRH8 Far Cry 3 FPS az gibi
Selam arkadaşlar, hafif nostalji olsun diye FarCry 3'e başladım. Ayarları en yükseğe aldığımda 50-70 FPS arası gezmesi normal mi? Çok yeni bir oyun değil sonuçta, daha fazla olması gerekiyormuş gibi geliyor. GTA V'de neredeyse en yüksek ayarlarda 100'den fazla FPS alıyorum. Farklı oyunlarda da...- lengthow
- Konu
- far cry far cry 3 fps lenovo loq
- Mesaj: 12
- Forum: Sistem Performansı
-
3
i3-12100F & RTX 4060 sistemde %1 FPS drop sorunu
Arkadaşlar her şeyin bir açıklaması var ya bunun açıklaması nedir? Sistem: i3 12100F. Gigabyte H-610 M K. High power elite 750W PSU. RTX 060 MSI ventus black 2x. XPG 30 2 adet 8 GB 3200 MHz ram. (Kit değil) Yazılımsal olarak internette gördüğüm her çözümü denedim, olmadı. Ben de bu sorunun...- 3035
- Konu
- drop fps kasma sorunu takılma
- Mesaj: 3
- Forum: Teknik Destek
-
Elden Ring FPS artırma yöntemi var mı?
Lossless Scaling deneyecektim ama Elden Ring'i steam hesabı şeklinde aldığım için kendi hesabımdan Lossless Scaling'i satın alıp kullanamam oyunu oynarken. FSR 3 modları falan dönüyordu Elden Ring için var mı böyle bir şey? 50W GTX 1650 laptop ile oynuyorum. Maximum ayarlarda 35-40 FPS alıyorum...- Lorien
- Konu
- artırma elden ring fps var
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
Çok ısınan işlemciye sıvı soğutucu takılırsa FPS artar mı?
Çok ısınan işlemcime sıvı soğutucu taksam FPS'im artar mı? i3 10105F var birkaç kişiye sordum benden çok daha yüksek FPS alıyorlar işlemci 80-95 derecede çalışıyor.- Efruzbey
- Konu
- fps öneri oyun sıvı sıvı soğutucu soğutucu test yardım
- Mesaj: 8
- Forum: Overclock ve Soğutma
-
FACEIT hesabı yeni Steam nasıl bağlanır?
FACEIT hesabım eski Steam hesabıma bağlı. Bu hesabı silip aynı Gmail ile yeni bir hesap oluşturup, yeni Steam hesabımı bağlamak istiyorum. Kimlik doğrulamasını tamamladım. Yeni hesap açarken ve doğrulama sürecinde bir problem yaşar mıyım?- Berkayx1x
- Konu
- cs2 csgo destek faceit fps online steam yardım
- Mesaj: 1
- Forum: Dijital Oyun Servisleri
-
1
FPS oyunlarının strateji oyunlarına göre daha az zeka gerektirmesi
Arkadaşlar iyi sosyaller. Yıllarca edindiğim oyun tecrübemle bu kanıya vardım. "Sadece" FPS türü oynayan kitlenin strateji, RPG oynayan kitleye göre daha az vizyon sahibi olduklarını düşünüyorum. Strateji oynayan tayfa kesinlikle daha vizyonlu ve entelektüel. Çok klişe olacak fakat insan... -
Rampage RM 344 144 Hz monitörde 60 FPS, 30 FPS gibi gözüküyor
Rampage RM 344 kullanıyorum. Monitör dışından çektiğim videoda belli olmamış ancak 60 FPS sanki 30 FPS gibi dikkatli bakarsanız. Ekran kaydından aldığım Video'da ise 60 FPS gibi gayet akıcı. Bu arada bu ekran kaydını çekerken acı çekiyordum. Bunu nasıl çözerim? OSD ayarlarında falan var...- ozgunokia
- Konu
- 144 hz 30 fps fps
- Mesaj: 2
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
i7 3770 & RX 550 sistem Valorant'ta kaç FPS verir?
Bu sistem Valorant'ta kaç FPS verir? i7 3770. ASUS RX 550 4 GB. 12 GB RAM.- Yawing
- Konu
- fps kaç valorant
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
N
Formattan sonra FIFA'da NVIDIA FPS göstermiyor
FIFA'dayken Alt+R tuşuna basınca sol üstte FPS yazıyordu fakat geçen format attım sonrasında FPS yazmamaya başladı. N/a yazıyor sayı yerine. Nasıl çözebilirim?- Noxy06
- Konu
- fps nvdia
- Mesaj: 1
- Forum: Aygıt Sürücüleri
-
B
Oyunlarda yüksek FPS alıyorken görüntünün akıcı olmaması sorunu
1 ay önce yeni sistem dizdim ve 2 hafta önceye kadar sıkıntısız bir şekilde çalışıyordu. Fakat 2 haftadır oyunlarda yüksek FPS almama rağmen ekran hiç akıcı hissettirmiyor. FPS'i monitörün Hz'sine eşitlediğimde kasma geçiyor ama input lag oluyor. Bu sorun neden oluyor?- BerkBenli
- Konu
- akıcı fps
- Mesaj: 4
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
M
R5 5600 & RX 6600 sistemde Forza Horizon 5 düşük FPS veriyor
Merhaba, Oyunu uzun zamandır oynuyorum ve tüm ayarları Extreme + TAA açık şekilde kullanıyordum. Genellikle FPS 60-80 arası sabit oluyordu. Bugün oyuna girdiğimde FPS oldukça düştü, 30-40 seviyelerinde geziyor ve menü geçişlerinde bile takılmalar hissediliyor. Sistemimde hiçbir değişiklik...- Murat Koçak
- Konu
- forza forza horizon forza horizon 5 fps horizon
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
Epic Games oyunlarında 48 FPS'i geçmiyor
Steam'den oynadığım oyunlarda böyle bir şey yaşamadım. Ama RDR 2, GTA 5 Enhanced, God of War, Minecraft oyunlarında Afterburner ile baktığımda ne olursa olsun 48 FPS'i geçemiyorum. Minecraft harici diğerleri Epic Games'ten. Minecraft ise orijinal değil. Sorun ne olabilir? Laptop kullanıyorum...- Lorien
- Konu
- fps
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
R5 3600 & RX 5600 XT sistem, FIFA 23'de kaç FPS verir?
En yüksek ayarlarda kaç FPS alırım? RX 5600 XT Ryzen 5 3600 8+8 GB DDR 4 3200MHz RAM.- Kayra342727
- Konu
- 5600 fifa fps kaç sistem
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
1
Çözüldü Anlık 7-8 FPS düşmesi normal mi?
Merhaba. 4080 ekran kartı 32 GB RAM 7700X işlemci ve B650M a Wi-Fi kullanmaktayım. Fortnite ve RDR'de fark ettiğim koşarken veya herhangi bir eylem gerçekleştirirken anlık 7-8 FPS dusmesi normal midir? Stuttering gibi hissettirdigi icin merak ettim.- 17634
- Konu
- anlık düşmesi fps
- Mesaj: 5
- Forum: Teknik Destek
-
FreeSync'nin CS 2'de FPS'ye etkisi var mı?
Yeni monitör alıyorum 180Hz AMD FreeSync'ı açmam CS 2 de FPS'i etkiler mi?- Yawing
- Konu
- fps freesync
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
FPS ve hikayeli oyunlar için 2K monitör tavsiyesi
Merhaba, Başlıkta da belirttiğim gibi, ağırlıklı olarak FPS ve hikayeli oyunları oynuyorum, bunun için 2K monitör arayışındayım. Tavsiye edebilecek var mı? Marka olarak ASUS tercihimdir.- zaferaytas
- Konu
- fps hikayeli oyunlar tavsiyesi
- Mesaj: 14
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
RTX 4050 sistemde Dying Light düşük FPS veriyor
Dying Light 1'de RTX 4050 Nitro 16 bazen 100 verirken çoğunlukla 25 45 arasına düşüyor. Aşırı takılıyor, bunun sebebi nedir?- Grimes.6
- Konu
- düşük düşük fps fps sorunu
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü Dead by Daylight FPS düşüyor
Merhaba kafamı sağ sola biraz hızlı çevirince hemen FPS düşmesi yiyorum 3050'si olan arkadaşlarım da böyle bir sorun yok. Daha stabil olsun diye NVIDIA'nın Studio sürücülerine geçtim işe yaramadı işlemcim ya da ekran kartımda aşırı ısınma yok 90 ve üstüne çıkmıyorlar. Orijinal Windows 10 Pro...- kompetankedi
- Konu
- dead düşmesi fps
- Mesaj: 3
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
S
GTX 1660 Super oyunlarda düşük FPS veriyor
Merhaba, GTX 1660 Super ekran kartım, diğer sistemlere göre çok fazla drop giriyor ve FPS oldukça düşük. Örneğin, Fortnite testlerinde YouTube'da 180 FPS alınırken ben sadece 70 FPS alıyorum. İşlemcimde bir sorun yok, i3-12100F kullanıyorum yani darboğaz da yaşanmıyor. Ancak, nedenini...- springtrap
- Konu
- 1660 super düşük düşük fps fps super
- Mesaj: 7
- Forum: Sistem Performansı
-
Oyunlarda 60 FPS altına düşünce kasma oluyor
İyi akşamlar oynadığım oyunlar 60 FPS altına düşünce kasma takılma yapıyor. Örnek olarak GTA 5 misal sabit 45 FPS'ye sabitlersem bu sorun hiçbir oyunda olmuyor. Ancak 60 FPS V-Sync açınca FPS dalgalanması olup oyunlar takılıyor sebebi nedir?- 6447
- Konu
- düşünce fps kasma
- Mesaj: 16
- Forum: Oyun Teknik Destek