-
B
Rainbow Six Siege görüntü akıcı değil
Rainbow Six Siege oynuyorum ve genelde 350-400 FPS alıyorum ancak oyun akıcı hissettirmiyor. V-Sync açtığımda oyun akıcı oluyor fakat input lag eklediği için açmıyorum. NVIDIA Denetim Masası üzerinden oyunun maksimum FPS’ini 240’a sabitledim ve oyun akıcı olmaya başladı. Monitörüm 240Hz. Ancak...- BerkBenli
- Konu
- akıcı fps
- Mesaj: 6
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
Spider-Man 2'de FPS düşüyor
Oyuna başlarken 70-80 FPS alıyorum 5 dakika sonra 40-50'ye düşüyor. Nedenini çözemedim var mı fikri olan? Güncellemeyle alakalı olabilir mi?- yasiiins
- Konu
- fps
- Mesaj: 2
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
A
Lenovo LOQ 15ARP9 laptopta LoL ve CS2'de 50-70 FPS veriyor
Selam. Laptopu alalı daha 1 ay olmadı. LoL ve CS2 performansı çok kötü. LoL'de 1920x1080 orta ayarlarda ileri oyunda FPS 50-60'lara, CS2'de ise 1920x1080 en yüksek ayarlarda ölüm maçında 60-70'lere düşüyor. Sıcaklık olarak Max 70 derece görüyorum. Cinebench testlerinde herhangi bir sorun yok ama...- ardakocaman
- Konu
- cs2 fps lenovo lol loq
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
Ultra 9 285K & Arc A770 sistem CS 2'de düşük FPS veriyor
Anakart: MSI Mpg Z890 Edge Tı Wıfı Soket 1851 Ddr5 9200MHZ(OC) USB 20GBPS 5xm.2 2xtb4 HDMI Dısplay 5g Lan Wıfı 7 Atx İşlemci: INTEL Core Ultra 9 285K 3.7GHz- 5.7 GHZ 36MB TRAY RAM: Gskıll Trident Z5 Rgb Siyah DDR5-5600MHZ CL28 64GB (2X32GB) Dual F5-5600J2834F32GX2-TZ5RK NVMe 2x: Samsung 990 Pro...- anilon1
- Konu
- cs2 cs2 fps fps
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
S23 FE PUBG'de 90 FPS alacak mı?
Arada PUBG oynuyorum. Cihaz 60 FPS veriyormuş biraz araştırdım normalde 90 FPS verecek işlemcisi var mış, neden yok gelecek mi?- vcf
- Konu
- fps pubg s23 s23 fe
- Mesaj: 2
- Forum: Mobil Oyunlar
-
Çözüldü R7 5700X3D CS2'de R5 5600'den az FPS veriyor
Merhaba R5 5600 işlemci ve 5700 XT ekran kartım var. R5 5600 işlemcimi oyunlarda 4.85GHz de kullanıyordum FPS'yi bayağı arttırıyordu şu an 5700X3D'ye geçtim overclock olmuyor. 5700X3D 5600a göre Rust'ta FPS %20 civarı daha fazla FPS veriyor diğer oyunlarda da keza aynı şekilde fakat CS2 de FPS...- Çağan888
- Konu
- 5700x3d cs2 fps işlemci işlemci overclock
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
i5 12400F & RTX 4060 sistemde GTA 5 Enhanced'da ani FPS düşüşü
GPU kullanımı çok düşük eski sürümde de bu sorun vardı anlık FPS düşüşleri vb olaylar oluyor çözümü var mı? Yoksa yeni pach gelmesinimi bekleyeceğiz? Sistem: 1080p RTX 4060 ASUS Dual 8 GB. i5 12400F. XPG Gammix D35 DDR4 3200MHz CL16 8X2. Crucial P3 Plus 1TB. Zalman Neo i3. Zalman ZM700-txıı...- christopher moltisanti
- Konu
- drop fps gta gta 5
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
R5 5600 & Arc A750 sistem düşük FPS veriyor
Selam, PC'de R5 5600, Arc A750, 2x8 3600MHz RAM, MSI MAG A600 PSU var. Warzone de Basic ayarlarda yeri geliyor 60 FPS'ye düşüyor. İnternette testlere bakıyorum 100'den inmiyor. DDU ile sürücüleri kaldırıp hem eski hem de yeni sürücüleri denedim ama hiçbir şey değişmedi. Yardımcı olursanız...- alkif
- Konu
- a750 arc arc a750 düşük fps
- Mesaj: 11
- Forum: Sistem Performansı
-
B
i9-9880H & RTX 2070 laptopta GPU MHz Voltage FPS düşmesi düşmesi
i9 9880H. RTX 2070 Mobile. 32 GB DDR4 3200MHz RAM. 1 TB SSD.- Boranx
- Konu
- drop fps fps drop
- Mesaj: 22
- Forum: Teknik Destek
-
CS2 için ikinci el bilgisayar parçası önerisi
CS2'de düşük ayarlarda 90 FPS veren CPU, anakart ve GPU önerisi verir misiniz? Parçalar 2. el olacak ve Ankara/Sincan'da elden verecek. Bozuk parça önermeyin. Intel/Ryzen fark etmez.- rpmb
- Konu
- anakart cpu fps gpu önerisi
- Mesaj: 4
- Forum: Bilgisayar Toplama
-
MSI Afterburner'daki izlemelerin FPS düşürmesi
Merhaba, Uzun zamandır denediğim konuyu bir yayıncı arkadaş da teyit etmiş. MSI Afterburner izleme verileri açıldığında FPS de ciddi şekilde droplar oluşmaya başlıyor. Oyunlarda benim gibi sürekli Afterburner'i kullanıyor iseniz canınızı sıkabilir. Dikkatli olun.- MeMuHeK
- Konu
- anlık drop fps
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
Rehber Steam Deck'de performans iyileştirmesi nasıl yapılabilir?
Bugun Steam Deck'de 30 FPS'de calisan AAA oyunlari +60 FPS'e yukseltmeyi anlatacagim. @Recep Baltaş bununla ilgili YouTube'da Turkce icerik yok. Bence siz cekin bir tane. @Akif @Ella Freya 2X FPS almak istiyorsaniz isinize yarar. Steam Deck'i açın ve solda bulunan Steam tuşuna basın...- Simon
- Konu
- alma fps steam steam deck
- Mesaj: 15
- Forum: El Konsolları
-
R3 4100 & A520M-HVS sistemde BIOS sıfırladıktan sonra FPS azaldı
OC denedikten sonra PC açılmadı, bende BIOS pilini çıkarıp taktım, XMP ayarını açtım, 3200MHz yaptım, ancak Valorant'ta yaklaşık 50 FPS düştü, hem de 1080P'den 768P'ye geçmeme rağmen. Nasıl düzeltirim? Sabit 240FPS almak istiyorum, çözünürlüğü onun için düşürdüm, Nisan'da R5 5600'e geçeceğim...- Zeitnot
- Konu
- fps
- Mesaj: 4
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
Video oynatırken mouse ile kaydırma yapınca tarayıcı sekmesinin performansı düşüyor
Son 5-6 aydır karşılaştığım sorun. Sadece herhangi bir tarayıcıda video oynatırken meydana geliyor. İlk başta tarayıcı sorunu sanıp "chrome://flags"tan birkaç ayar yaptım ama başka bir şey açtığımda o açtığım sekmenin performansı düşüyor, geri eski hale getirmek zorunda kaldım. Ama sonra ikinci...- Batuhan445
- Konu
- asus fps kaydırma mouse tarayıcı video
- Mesaj: 5
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
B
i9 9880H & RTX 2070 FPS düşmesi sorunu
Merhaba, Benim ASUS ROG STRIX G731gw bilgisayarı ilk aldığım 2-3 yıl içerisinde her şeyi Full ultrada güzel bir şekilde oynuyordum, fakat son senelerde işlemci ekran kartında problem olduğunu düşündüğüm için bazı şeyleri değiştirip kendi kendime çözümlemeye çalıştım fakat olmadı. Her şeyi...- Boranx
- Konu
- cpu drop fps fps drop gpu kullanımı
- Mesaj: 21
- Forum: Sistem Performansı
-
R5 5600 & RX 6600 sistemde düşük FPS sorunu
ETS 2 de sürekli 55FPS alıyorum. Bugün bir internet kafeye gittim 1080'li sistem Valorant'ta arada 400FPS'leri görürken aynı ayarlarda benim bilgisayar 250 FPS falan anca alıyor problem nedir? Kayıt aldım, adrenalin Charts'ı nasıl ekleyeceğim bilmiyorum. Sistem: RX6600. R5 5600. 16 GB 3200MHz...- Swoop88
- Konu
- ets ets 2 fps internet sistem sorunu valorant
- Mesaj: 12
- Forum: Teknik Destek
-
Çözüldü Valorant'ta ekran Hz oranının üzerinde FPS alınca monitörün kasıyormuş hissi vermesi
Monitörüm 100Hz Valorant'ta 400-500 arası bir FPS alıyorum fakat monitör bana kasıyormuş hissiyatı veriyor. Ancak V-Sync açınca kasma hissi vermiyor. Neden olabilir acaba?- 8bankai
- Konu
- ekran fps
- Mesaj: 6
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
B
GPU kullanımı ile voltajı yarıya düşüyor
Merhaba, Benim ASUS ROG STRIX G731gw bilgisayarı ilk aldığım 2-3 yıl içerisinde her şeyi Full ultrada güzel bir şekilde oynuyordum, fakat son senelerde işlemci ekran kartında problem olduğunu düşündüğüm için bazı şeyleri değiştirip kendi kendime çözümlemeye çalıştım fakat olmadı. Her şeyi...- Boranx
- Konu
- cpu drop fps fps drop gpu kullanımı
- Mesaj: 0
- Forum: Teknik Destek
-
GTX 1650 sistemde Hatred 40 FPS'e düşüyor
Arkadaşlar, oyun grafiğine bakarsam GTX 1650 sistemi zorlamaması gerekiyor ama bazı yerlerde 60 FPS'ten 40 FPS düşüyor. 1080p Ultra ayarlarda. Oyunun optimizasyonu mu kötü yoksa başka bir şey mi var? 16 GB RAM GTX 1650 i7 3770- Art The Clown
- Konu
- fps
- Mesaj: 2
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
SpaceDesk 1 FPS çalışıyor
Eski laptopumu ikinci monitör olarak kullanmak için SpaceDesk indirdim. İnsanlarda güzel çalışıyor ama ben de 1 FPS falan veriyor. O kadar kasıyor ki imleci hareket ettirirken bile bir oraya bir oraya gidiyor. Nasıl düzeltilebilir?- Lorien
- Konu
- fps spacedesk
- Mesaj: 16
- Forum: Diğer Yazılımlar
-
Çözüldü RTX 3070 ve i5-12400F sistemde Goat Simulator 60-65 FPS veriyor
Her ayarı denedim aynı.- sakatşövalye
- Konu
- 3070 fps i5-12400f sim simulator
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
Doom Eternal düşük FPS sınırı
Sorun bu ayarları düşürsem de, yükseltsem de 60 FPS dahi alamıyorum. Lütfen sürücü güncel mi diye sormayın.- Emre.py
- Konu
- doom eternal düşük fps sınırı
- Mesaj: 2
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
S
i5-2500K sistemde anlık FPS düşmesinin sebebi ne olabilir?
Merhaba. Sahibinden üzerinden bir bilgisayar topladım. i5 2500K işlemci. 4 GB DDR3 1333MHz RAM. GTX 750 Ti 2 GB ekran kartı. YouTube'da yabancı kanalların paylaştığı videoları incelediğimde gerçekten performanslı şekilde CS2 ve Valorant gibi oyunları açabildiğini fark ettim. Bu yüzden bu...- slmnkaraa
- Konu
- drop fps fps drop
- Mesaj: 11
- Forum: Sistem Performansı
-
R
RTX 3080 FurMark 2 Düşük FPS
Merhaba, 2.el bir sistem almayı düşünüyorum. Alacağım arkadaş parçaları yeri olmadığı için kasadan çıkartıp dolap gibi bir yerde kullanıyor. Ekran kartının bakımını da yaptığını pullsar pedler ile değiştirdiğini vs söyledi. Furmak testi istedim ekran kartı için. 12 dakikalık testi attık fakat...- rozolsky
- Konu
- 3080 düşük fps furmark
- Mesaj: 6
- Forum: Ekran Kartı
-
A
20.000 TL FPS oyunlar için üst seviye ekipman önerisi
5 yıl aradan sonra CS2'ye başladım, hala iyi oynuyorum ama ekipmana ihtiyacım var. Wall hack açmış gibi ses kastıracak kulaklık, rahat ve bilek desteğine sahip Full klavye ve sensörü hızlı bir fare. Şu an ise Samsung kulak içi kablolu kulaklık, eski Android telefonum mikrofon, MSI membran...- aldaci26
- Konu
- ekipman fps kulaklık kulaklık önerisi önerisi profesyonel
- Mesaj: 4
- Forum: Oyun Ekipmanları
-
R
i5 12400F RX 6650 XT Valorant ve CS 2 düşük FPS
Selam. RX 6650 XT ve i5 12400F var. RAM'de 16 GB 3600 MHz. Anakart H160 3200. Valorant'ta düşük ayarlarda düşük FPS alıyorum. 120-200 FPS arası ve kasıyor. 180 Hz olduğu için. İşlemcim 50 derecelerde. Soğutucusu var. 4 ay önce aldım. Bunun sebebi ne olabilir? CS2'de de düşük FPS. Çift ekran...- rauay
- Konu
- düşük fps valorant
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
R5 5600X & RX 6600 XT sistem için GTA V FiveM ayar önerisi
RX 6600 XT & 5600X ikilisinin bulunduğu bir sistem kullanıyorum. Şöyle bir problem var, örnek veriyorum şehir içindeyim etrafta renderlanacak çok fazla şey olduğundan dolayı ekran kartım %100 kullanılıyor evet ama şehirden uzakta herhangi bir yerden şehre baktığımda FPS ve ekran kartı kullanımı...- Shanverdy
- Konu
- 5600x fivem fps gta rx 6600 sistem yükseltme
- Mesaj: 9
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü Roblox düşük FPS sorunu
R5 5600 (hız aşırtmalı) ve 3060 Ti ile Roblox'da 100 FPS alıyorum. Grafikleri yükseltince daha da düşüyor, en düşükte oynuyorum. Sorun nedir? Bu mudur alabileceğim FPS?- Beyza
- Konu
- düşük fps roblox sorunu
- Mesaj: 5
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
RTX 4070 Super & Ryzen 5 7600 sistem Rust'ta düşük FPS veriyor
Rust'ta 400 kişilik sunucuda 1920x1080 çözünürlüğü orta ayarlarda 90 FPS alıyorum. Ancak YouTube'da incelemelerde insanlar daha fazla FPS alabiliyor ayrıca ekran kartı kullanımı yüzde 50'yi geçmiyor nasıl düzeltebiliirm bu durumu.- fxxs
- Konu
- 4070 4070 super fps rtx 4070 ryzen
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
RX 6600 Valorant FPS düşüşü
Arkadaşlar merhaba. Sistemim RX 6600 Ryzen 5 5600. Valorant'ta FPS düşmesi sorunum var. FPS'lerim 300 400 arası giderken bir anda saniyelik takılma oluyor. Ama sadece Valorant'ta diğer oyunlarda yaşamadım böyle bir şey. MSI Afterburner'den baktığımda işlemci ve ekran kartı sıcaklıklarım 55...