-
RTX 4090 sistemde GTA 5 Enhanced FPS düşmesi sorunu
Arkadaşlar RTX 4090 ekran kartım var oyunu Full ayarlarda 4K oynuyorum 100 FPS üstü alıyorum fakat dönüşlerde falan takılmalar oluyor oyunu 120FPS sabitlememe rağmen sorun devam ediyor sizce neden.- huck2434
- Konu
- drop fps gta gta 5 sorunu
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü Ekrandaki FPS göstergesi gitmiyor
Merhaba durup dururken ekranın sağ üst köşesinde FPS ve CPU kullanımı bilgisi çıkmaya başladı nasıl kapatılır?- Yunus54
- Konu
- fps fps göstergesi
- Mesaj: 3
- Forum: Windows 11
-
PS4 HDD dolu olunca oyunlarda FPS düşüşü olur mu?
Arkadaşlar, HDD dolu olunca oyunlarda FPS düşüşü olur mu?- Art The Clown
- Konu
- fps hdd ps4
- Mesaj: 10
- Forum: PlayStation
-
360hz FPS için monitör önerisi
Ağırlıklı CS2 oynuyorum, hikayeli oyunlarda oynarım ama CS2 gibi FPS tabanlı oyunlar ağırlıklı. Bütçem var, 1-2 aya total 100.000TL'ye kasa+monitör toplayacağım. Monitör çok önemli olduğu için şimdiden bakıp kafamda bir şeyleri oturtmaya çalışıyorum. Önerileriniz neler? Benim aklımda "Alienware...- xrs
- Konu
- fps monitör monitör önerisi önerisi
- Mesaj: 3
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
RX 9070 XT ile CS 2 1080p Low'da ortalama 250 FPS
Arkadaşlar, RX 9070 XT ile CS 2'de ortalama minimum 200, maksimum 400 FPS alıyorum 1080p Low ayarlarda. R7 9700X ile bu değerler düşük değil mi sizce? Ne yapmam gerekiyor?- ednir
- Konu
- 1080p cs2 fps
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
A
CS2'de Tab'a basınca FPS düşüyor
Bilgisayarı yeni formatladım en güncel driverları falan kurdum her şey tertemiz fakat CS2'de Tab'a basınca FPS anlık 150'lerden 70'lere falan düşüp drop yapıyor. Sonra Tab'a basılı tutarsanız hiçbir şey yokmus gibi geri yükseliyor. Ayrıca ilk açılışta lobiye girerken feci derecede bilgisayarı...- ACN
- Konu
- cs 2 düşmesi fps
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 3050 sistem The Last of Us Part II'de kaç FPS verir?
Kaç FPS alırım arkadaşlar? İlk oyun gibi değildir inşallah.- SimonFive
- Konu
- 3050 fps kaç rtx rtx 3050
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
R5 5600X & RTX 4060 Ti sistemde CS 2'de 200 FPS normal mi?
İyi oyunlar. RTX 4060 Ti + Ryzen 5 5600X sistemim var dostlar, CS2 oynarken ortalama 200 FPS alıyorum. Düşük ayarlarda oynuyorum. Bana az geldi hani ama pek bilgim yok FPS oyunları hakkında, size danışmak istedim. Aldığım FPS normal mi, değil ise nasıl düzeltebilirim? Teşekkürler.- Heitaus
- Konu
- cs2 fps
- Mesaj: 7
- Forum: Sistem Performansı
-
HP Victus 16 S0024NT eskisi gibi performans vermiyor
R5 7640HS RTX 4060 16 GB RAM Valorant 180'lere kadar düşüyordu. Driver 0 temiz kurulum yaptım nvcleanstall ile 300'lere çıktı ama bu laptop için az gibi. Isınma sorunu yok, kaldırdım PC zaten, stant var. Format da yeni attım. Diğer oyunlarda da düşüyor artık. Driver kurunca daha iyi oldu ama.- QetLuin
- Konu
- fps hp victus hp victus 16 victus victus 16
- Mesaj: 10
- Forum: Gaming Laptop
-
i5-9400F & RX 6600 XT sistemde Valorant'ta FPS düşmesi problemi
Merhaba, Valorant'ta her 1-2 saniyede FPS düşmesi yiyorum. Darboğazdan olduğunu anladım. İşlemci kullanımı %100 oluyor, ne yapabilirim?- exist.one
- Konu
- drop ekran fps fps drop işlemci valorant
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
1
Minecraft ani FPS düşüşü
İyi Sosyaller, Minecraft 1.20.1 OptiFine oynuyorum. Daha dün 500-600 FPS'lerde oynarken, bugün bir anda 200-380 FPS'lere kadar düştü. GPU ve CPU kullanımları arttı, dün düşüktü arka planda da açık bir şey yoktu. Bugün de arka planda açık bir şey yok fakat %10 arttı kullanımlar. Nasıl çözerim bu...- 14742
- Konu
- fps minecraft
- Mesaj: 11
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
RTX 3050 laptop TLOU 2'de kaç FPS verir?
Merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi i5 12. nesil işlemcim var, RTX 3050 6 GB VRAM ve 16 GB RAM The Last of Us part 2 ortalama ayarlarda kaç FPS verir sizce? Yakında yeni sistem toplayacağım ona göre oyunu askıya alacağım teşekkürler? Sistem gereksinimlerine göre oynuyorum tabii ki...- Cnote
- Konu
- fps laptop last part 2 the the last of us
- Mesaj: 17
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü Ekranda performans bilgilerini gösteren uygulama hangisi?
Google Lens'ten baktım, Gemini'ye attım ama bulamadım. Anladığım kadarıyla MSI Afterburner değil. İsmi nedir? Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.- xVentra
- Konu
- fps nedir
- Mesaj: 10
- Forum: Sistem Araçları
-
E
ETS 2 MP'de düşük FPS sorunu
Merhaba MP'de 10 15 kişi ile aynı yerde olunca ya da yakınında olunca FPS 40 50 düşüyor. Ekran kartı kulllanımı 40, işlemci 20. Sistem: 3060 12 GB Ryzen 7 5700X 32 GB RAM B550 Gaming.Gen.TR3- EgeAhmet135
- Konu
- ets ets 2 fps sorunu
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
Packard Bell'in EasyNote TK laptopu oyunlarda kaç FPS alır?
Evde eski bir Packard Bell EasyNote TK laptop var ancak oyunlarda kaç FPS alabileceğini size sormak istedim Özellikler: Mevcut Durumu: Henüz driverlarını kurmadım. GT 540M ekran kartı devre dışı bırakılmış(tamirci tarafından) ve sürücüsü eksik. Laptop fişe bağlı çalışıyor, çünkü pili ölmüş...- Mami1938
- Konu
- fps hangi kaç laptop packardbell
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
7600X + RX6700 sistemde Witcher 3 düşük FPS
Oyunu önceden yüklendiğimde yüksek grafiklerde oyun gayet akıcı oynaniyordu, şimdi ise tekrar oynama karar verdim oyunu DirectX12'de açıyorum düşük grafiklerde Max 100 FPS görüyorum. DirectX11'de açıyorum düşük grafiklerde 200 FPS arada da oyun takılıyor. Neden böyle? Yüksek, Ultra açayım...- Cheriel
- Konu
- düşük düşük fps fps witcher witcher 3
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
RX 5600 XT sistem Assassin's Creed Shadow kaç FPS verir?
RX 5600 XT Ryzen 5 3600 8+8 GB DDR4 RAM 3200 MHz.- Kayra342727
- Konu
- 5600 fps kaç rx 5600 sistem
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
Valorant 60 FPS sabitleniyor
12500H 3050 Ti bir laptopumuz var, dün kardeşim Valorant oynarken bir anda 60 FPS'e sabitlenmiş durduk yere, bir şekilde zor da olsa düzelttim FPS limitini kaldırmayı başardım. Bugün tekrar aynısı yaşandı bu sefer daha zor oldu ama en son NVIDIA'nın Denetim Masası'ndan direkt Valorant'a özel...- Epoca
- Konu
- fps valorant
- Mesaj: 1
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
i5-9400F & GTX 1650 sistem Spider-Man 2'de kaç FPS verir?
Sistemim: RAM: Kingston HyperX 2x8GB 2400 MHz DDR4 CL14 SO-DIMM HX424S14IB2/8 RAM. SSD: Samsung 870 EVO 500 GB. Ekran kartı: ASUS GTX 1650 Phoenix OC Edition 128 bit GDDR5. Anakart: ROG STRIX Z370-G gaming. İşlemci: Intel i5-9400F altı çekirdek 2.90 GHz işlemci. Videodaki adamın sistemi: Laptop...- Alex Mason
- Konu
- fps oynatır mı
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
Y
Acer Nitro 5 Gaming laptop düşük FPS sorunu
Merhaba, 6 ay önce Acer Nitro 5 aldım. 16 GB RAM. 4060. 512 GB SSD. i7 12650H. Son zamanlarda oyunlarda düşük FPS almaya başladım. Sizce sorun ne olabilir? Şimdiden çok teşekkür ederim.- Yahyaer
- Konu
- fps gaming gaming laptop laptop sorunu
- Mesaj: 7
- Forum: Sistem Performansı
-
1
i5-12450H laptopa CS 2 için FPS ve ping ayarı önerisi
Merhaba, Dahili grafik birimine sahip bir laptopum var. Oyun laptopu değil ama CS2 de normalde en Low ayarlarda 40-55 FPS arasını görmüşlüğüm var. Ama ping konusunda aynı şeyi söyleyemem Turkcell hotspot kullanıyorum telefonu olabildiğince yukarı bir yere koyuyorum. Ama ping en son girdiğim...- 11100
- Konu
- ayarı cs2 düşük fps önerileri
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
D
13600K RTX 4070 sistemde düşük CPU ve GPU kullanımı
Ne yaptıysam bir çözüm bulamadım, yeni format attım. Sürücüler kurulu, güç modu yüksek performansta, XMP açık. Ne yaparsam yapayım sistemde FPS hep bu şekildeydi. Sorun neden kaynaklı, darboğaz mı oluyor yardımcı olur musunuz? RAM: Kingston 16 GB (2x8) Fury Beast 3200MHz CL16 DDR4 siyah Gaming...- Doğuş3662
- Konu
- cpu cpu %0 darboğaz düşük fps fps drop gpu gpu %0 kullanımı
- Mesaj: 19
- Forum: Sistem Performansı
-
Techno Spark Pro 10 telefonda FPS düşüşü
Donanımları eke attım. Telefonu 1 yıldır kullanıyorum, özellikle son 2 haftadır FPS'de ciddi azalma hissediyorum, Instagram'da kaydırırken bile yavaşladı gibi, telefonun ana sayfasında kaydırırken bile daha yavaş. Spotify APK yüklemeye çalıştım ondan mıdır diyeceğim ama 2 gün önce yükledim ve...- Benkogambit
- Konu
- fps pro techno
- Mesaj: 6
- Forum: Diğer Markalar
-
Çözüm Delta Force FPS düşmesi
24.8.1 sürücüsünden ve 25.3.1 sonrasına kadar olan sürücüler (Delta Force için geçerlidir) DX12'de çok ağır FPS düşmesi ve stutter sorunu çıkarmaktadır, güncel sürücü için aşağıdakileri uygulayın; Steam başlatma ayarlarını açıp -DX11 yazın. Oyunun başlatıcısını açıp profil kısmına tıklayın ve...- 6ODRA
- Konu
- delta delta force düşmesi fps
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
D
i5 13600K & RTX 4070 sistemde Valorant'ta FPS düşüyor
Valorant oynarken her maçımda kafamı çevirdiğim an oyunum takılıyor drop yiyor gibi oluyor neden böyle oluyor fikri olan var mı? Sistem: RAM bellek: Kingston 16 GB (2x8) Fury Beast 3200MHz CL16 DDR4 siyah gaming RAM bellek (KF432C16BBK2/16) İşlemci soğutucu: ID-Cooling SE-214-XT ARGB Black...- Doğuş3662
- Konu
- drop fps fps drop valorant
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
C
Windows 11 güncellemesinden sonra FPS düştü
Merhaba, Yaşadığım sorun özetle şu şekildedir: Sistemimde Windows 10 Pro yüklüydü ve 23H2 güncellemesi yüklenmiyordu. Uzun uğraşlar sonucu bu sorunu çözemedim, bu yüzden format atarak Windows 11 yüklemeye karar verdim. Ancak, yükleme sonrası tüm sürücülerimi ve güncellemelerimi, format atmadan...- Cemo
- Konu
- 14400f 4070 fps güncelleme rtx 4070 windows windows 11 windows 11 güncelleme
- Mesaj: 9
- Forum: Sistem Performansı
-
Oyunlarda FPS, monitör Hz'ine yakın olarak sınırlanmalı mı?
Merhabalar, ''Oyunda, monitörünün Hz'inden daha fazla FPS alsan da bunu göremeyeceksin; bu yüzden sistemi gereksiz yormamak için FPS'i monitör Hz'ine yakın şekilde sınırlayın'' diyen bir kitle de var. ''Monitör Hz'i düşük de olsa alabileceğiniz maksimum FPS'i almaya devam edin; oyun yine de...- bymfw4
- Konu
- fps monitör
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
FPS yüksek ama ekran akıcı değil
Merhaba, oyunda 400 FPS alıyorum ve ekranım akıcı değil oyunu 75 Hz oynuyorum dier 75 Hz oynayanların ekranı daha çok akıcı görünüyor.- teknolojikrali
- Konu
- akıcı ekran fps
- Mesaj: 19
- Forum: Sistem Performansı
-
Elektronik Corsair Harpoon RGB Pro 12000 DPI fare 399 TL
https://pckolik.com.tr/urun/corsair-harpoon-rgb-pro-12000-dpi-hafif-agirlikli-fpsmoba-oyuncu Aynı sensore sahip en ucuz mouse fiyatı iyi gibi.- dalmatianpelican
- Konu
- adidas corsair dpi erkek fps moba ready rgb
- Mesaj: 2
- Forum: Sonlanan İndirim ve Kampanyalar
-
1
FPS oyunları için HyperX Cloud 3 Wireless EQ ayar önerisi
Valorant oynuyorum, bunun için en iyi EQ ayarları nelerdir?- 14381
- Konu
- cloud fps hyperx önerisi wireless
- Mesaj: 1
- Forum: Oyun Kulaklığı