-
i3-10100 & RX-570 sistemde LoL'de kasma hissi
Merhaba bilgisayarı aldığımdan beri yaklaşı 4 senedir League of Legends'te FPS sorunu yaşıyorum. Bilgili bir kullanıcıyım ve driverlerim vs. güncel. Tuhaf bir şekilde FPS sorunu yaşıyorum. 150 FPS göstermesine rağmen oyun kasıyormuş gibi bir hissi var. Bilgisayar özellikleri: i3-10100, RX-570...- VenomBey
- Konu
- fps lol sorunu
- Mesaj: 9
- Forum: Sistem Performansı
-
C
FPS düşüşü watt değerini düşürür mü?
Bazı oyunlarda bilgisayara anlık drop giriyor ve bu drop ekran kartı watt değerini düşürür mü yoksa başka bir sıkıntı mı var?- cagata
- Konu
- drop fps fps drop watt
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
i5 12500H & RTX 4050 sistemin FPS değerleri iyi mi?
FPS değerlerim iyi mi oyunum akıcı gelmiyor? Sıcaklık değerlerim yüksek mi? Oyun FPS değerlerim iyi değil mi? Neden akıcılık gidiyor bazen anlamadım? Kare hızı sıralaması = minimum FPS - ortalama FPS - maximum FPS - %1 FPS - %0.1 FPS. İşlemci= i5 12500H. Ekran kartı = RTX 4050 140W. Acer...- EnesZeki
- Konu
- akıcı fps gelmiyor iyi iyi mi?
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
Game Ready güncelleme sonrası FPS düşüşü
Merhaba, NVIDIA App Game Ready sürücüsünü güncelledim güncellemeden önce hiçbir sorun yoktu FPS ile güncelledikten sonra 400 FPS'den 220 250 FPS almaya başladım ayarlarım normal görüntü orta ayarlarda. B-550'a Pro. RTX 4060 8 GB. R5 5500. 32 RAM. 240R V2 sogutma. 120 GB SSD.- teknolojikrali
- Konu
- fps game güncelleme ready
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
Ubisoft Connect Rainbow Six Siege 199,60 TL
Oyun 199,60 TL Deluxe almanız önerilir, değer, o da 247,17 TL. Oyunu almanız önerilir, çünkü 10 Haziran'a az kaldı ve oyun büyük bir güncelleme alacak. Adı da Rainbow Six Siege X olacak. https://store.ubisoft.com/tr/tom-clancys-rainbow-six-siege/56c494ad88a7e300458b4d5a.html- Nefs İlmi
- Konu
- fps rainbow six siege rainbow six siege x tom clancy's rainbow six siege
- Mesaj: 8
- Forum: Sonlanan İndirim ve Kampanyalar
-
C
R5 5600X & RX 6700 XT sistemde FPS düşmesi sorunu
Merhaba herkese iyi sosyaller. İşlemci: 5600X. Ekran kartı: 6700XT. RAM 8x2 16 GB. Sıvı soğutucu mevcut oyunlarda 55 derecenin üstüne çıkmıyor. 1 ay öncesine kadar oyunları yüksek FPS'de oynuyordum drop vs FPS düşmesi gibi sorunlar yoktu 1 aydır böyle bir sorun ortaya cıktı LoL'de 240 FPS sabit...- carlosgardel
- Konu
- düşmesi fps sorunu
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
B
Oblivion Remastered FPS sorunu
Arkadaşlar merhaba, RTX5070 Ti ekran kartım var RAM 32 GB 6000MHz 7700X işlemciye sahibim Oyunda NVIDIA sürücüsüne ait FPS ayarını actığımda düşük ama oyunun sayacını actığımda ise yüksek görmekteyim. Oyunu 2K Full ayarlarda kullanmaktayım. Nedeni nedir bu durumun? Ayrıca çift monitör...- BreakRules
- Konu
- fps oblivion remastered sorunu
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
Oppo A96 PUBG'yi kaç FPS oynatır?
Merhaba hocalarım. Benim cihazda PUBG'yi en düşük ayarlarda kaç FPS oynayabilirim? Teşekkürler. He bir de en düşük ayar şart değil en optimize ve yüksek FPS hangisi oluyorsa öyle oynarım. -
RTX 4060 ve i7 12. nesil sistemde FPS düşüyor
Arkadaşlar merhaba, ben bilgisayarımı alalı 10 ay oldu. İlk başlarda iyiydi fakat son zamanlarda beklediğim FPS'leri alamıyorum nedense. Sistemim şu şekilde; RTX 4060 i7 12.nesil 16 GB RAM Oyunlarda genellikle drop sorunu yaşıyorum.- Uranos
- Konu
- 4060 düşmesi fps rtx rtx 4060
- Mesaj: 8
- Forum: Sistem Performansı
-
C
ASUS ROG STRIX gaming laptopta düşük FPS
Bilgisayarım ASUS ROG STRIX G513IE_Gs13IE gaming laptop. Ekran kartım dahili olarak: GeForce 3050 Ti ve APU olarak: AMD Radeon Graphics. Tüm oyunlarda FPS değerleri olması gerektiğinden daha düşük ve FPS drop sorunu yaşıyorum. Güç modu yüksek performans. Xbox Game dvr kapattım. Grafik...- CGS
- Konu
- asus fps gaming rog rog strix
- Mesaj: 3
- Forum: Gaming Laptop
-
L
R5 7500 & RTX 4060 sistemde Valorant'ta FPS düşüyor
Bilgisayarı yeni aldım ve Valorant'ta sürekli olarak FPS düşmesi alıyorum. Valorant'a girince sanki bilgisayar bir şey oluyor. En düşük ayarlarda kullanıyorum. NVIDIA güncel. 800 FPS'e kadar çıkan bilgisayarda neden böyle sürekli drop yiyorum? Bütün testlerde normal gözüküyor. Daha iade edilir...- lunes
- Konu
- drop fps fps drop valorant
- Mesaj: 11
- Forum: Sistem Performansı
-
NVIDIA App ile kayıt alınca 120 FPS video kasıyor
Merhaba NVIDIA App ile oyun videosu kayıtları alırken benim kendi ekranımda kasmıyor ama videoyu kaydetip baktıktan sonra çok kasıyor net bir görüntü vermiyor nasıl çözerim? Sistem: ASUS VP 228. B-550'a Pro. 32 RAM. RTX 4060. R5 5500.- teknolojikrali
- Konu
- fps kasıyor nvidia nvidia app video
- Mesaj: 1
- Forum: Aygıt Sürücüleri
-
₺15.000-20.000 FPS oyunları için monitör önerisi
Ağırlıklı FPS oyunları oynuyorum, arada hikayeli girerim. Lütfen 27" monitörler önermeyin, FPS oyunlarını ağırlıklı oynadığım için iyi hissettirmiyor. Teşekkür ederim. Aklımdakiler bunlar: ASUS ROG STRIX XG259QNG Alienware AW2523HF Bunlar dışında da öneri verebilirsiniz.- xrs
- Konu
- daha iyi fps hangi iyi monitör monitör önerisi önerisi
- Mesaj: 4
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
R9 7950X & RTX 5080 sistemde Rust düşük FPS veriyor
Selam arkadaşlar. RTX 5080 Ryzen 9 7950X ASUS ROG STRIX X670E-F Anakart ASUS ROG Thor 850W Platinum PSU 16x2 32 GB DDR5 6000 MHz RAM Maalesef Rust oyunnnda ve CS oyununda beklediğim performansı alamıyorum. Rust resmen rezillik. RTX 4070 laptop olan arkadaşım 120 FPS alıyor 1080p Low ayarlarda...- MrTakovic
- Konu
- fps rezil rust
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
C
Çözünürlük değişmesine rağmen FPS değişmiyor
Assasin Creed Shadow oynuyorum 2560*1600 piksel çözünürlük ama şöyle bir şey var at-yarları yüksek çok yüksek ya da ultraya aldığım FPS hep aynı 25 ila 35 FPS arasında gidiyor neden böyle?- cagata
- Konu
- aynı fps fps neden
- Mesaj: 7
- Forum: Sistem Performansı
-
GTA: San Andreas nasıl 60 FPS oynanır?
Frame limit kapatınca bozuluyo oyun malum. Bozmadan nasıl 60 FPS yaparım?- Straight Outta Compton
- Konu
- fps nasıl
- Mesaj: 1
- Forum: Diğer GTA Oyunları
-
B
FPS oyunları hiç hangi Havit Gamenote modeli alınır?
Bir sürü model var H2002D H2002p H2033D falan filan da bunların hangisi daha iyi ses kasma konusunda? Bütçem 1.5k başka modeller de önerebilirsiniz.- BixiBlake
- Konu
- fps gamenote hangi havit
- Mesaj: 2
- Forum: Oyun Kulaklığı
-
R5 7535HS & RTX 2050 sistemde CS2 ölüm maçında 90 FPS oluyor
Merhaba oyunu 1080p high ayarlarda oynuyorum. Rekabetçide stabil bir şekilde 1 saniye bile düşmeden 200FPS civarında alıyorum. Ölüm maçı oynarken ortalama FPS'im 100'lere düşüyor ve sık sık 80-90 civarına düşüp tekrar yükseliyor. Düşük ve yüksek ayarlarda denedim ekran kartı kullanımı dışında...- Ateş Hekimoğlu
- Konu
- cs2 düşük düşük fps fps ölüm
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
C
FPS düşüklüğü normal mi?
Oyunlarda loading ekranlarında FPS anlık 1 oluyor bu normal mi?- cagata
- Konu
- fps
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
F
Intel Arc A750 ekran kartlı sistemde düşük FPS sorunu
İntel Arc A750 ekran kartlı sistemde düşük FPS sorunu. İşlemcim Ryzen 5 5500. 8*2 = 16 GB RAM. M.2 SSD. 600 watt PSU. 165 hz monitör Arkadaşlar CS2 ve PUBG oyunlarında düşük FPS ve drop sorunları yaşıyorum ReSize BAR falan da açık sadece bu ve benzeri oyunlarda sorun yaşıyorum RDR2 ya da Death...- ferdi
- Konu
- arc a750 ekran fps intel sorunu
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
1050 Ti sistem Until Dawn'da ortalama kaç FPS verir?
Hangi ayarda ortalama kaç FPS alırım fikri olan var mı?- alperen
- Konu
- 1050 ti fps kaç sistem
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
Rehber Iris Xe oyun performansı: FPS değerleri
Daha önceden buna benzer bir rehber açmıştım. Fakat çoğu oyunun FPS değerini yazmamıştım. Şimdi oyunları ve FPS değerlerini yazacağım. The Witcher 3: Wild Hunt Düşük grafikte - 55 FPS Orta grafikte - 50 FPS Yüksek grafikte - 45 FPS Ultra grafikte - 25 FPS The Last of Us Part I V-Sync...- Quezzy
- Konu
- fps iris xe oyunlar
- Mesaj: 9
- Forum: Ekran Kartı
-
RTX 3050 sistemde The Last of Us part 2'de FPS düşmesi
Arkadaşlar merhaba. Daha önce de konu açmıştım The Last of Us part 2'de RTX3050 i5 12. nesil işlemcide kaç FPS alırım diye. Oyunu sorunsuz oynuyorum fakat bir süre sonra FPS dropları yaşıyorum. 100 FPS'lerden 50'lere düşüyor anlık ve 80 üzerine çıkmıyor. İşlemci sıcaklığından olduğunu...- Cnote
- Konu
- drop fps part 2 the the last of us
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
i5-3470 & GT 730 sistemde CS2'de FPS sabitlenmiyor
CS2'de FPS değerini sabitleyemiyorum. Oyun içinde çeşitli komutları denememe rağmen FPS dalgalanmaları yaşamaya devam ediyorum. "fps_max" komutunu kullansam bile FPS değerini sabitleyemiyorum 40-50 FPS alırken FPS düşüren bir yere gelip durursam 20-30 oluyor ve input laga sebep oluyor.- Raimon
- Konu
- counter strike fps
- Mesaj: 3
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
R5 7500F & Arc A750 sistemde Squad'da FPS düşüyor
Ryzen 5 7500F Intel Arc A750 ASUS TUF GAMING B650M-Plus Sistem bu şekilde. Formata kadar her şeyi denedim ama hala oyunda sürekli dakikada 20 30 defa FPS düşmesi yaşıyorum. FPS dropu 2 fotoğrafla anlatayım: Ekran donuyor, 1 saniye sonra 2. fotoğraftaki değere kadar düşüyor. Diğer...- eskopya
- Konu
- drop fps fps drop squad
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
K
i5 9300H & GTX1650 Lenovo laptopta FPS çok düşük
Merhaba, benim Lenovo marka bir laptopum var, işlemcisi sanırım i5 9300H. Ekran kartı da GTX1650. Aşırı kastığı için toplama bir bilgisayar aldım şu an onu kullanıyorum fakat iş yerine laptopumu götürürüm diye düşündüm. Bilgisayarı açtım, format attım, ekran kartı driverini vesaire indirdim...- krit
- Konu
- düşük düşük fps fps laptop lenovo
- Mesaj: 8
- Forum: Sistem Performansı
-
400 TL FPS mouse pad önerisi
Alacağım mouse padi FPS oyunlarında kullanacağım çoğunlukla. O yüzden mouse, mouse pad üzerinde kaysın bana zorluk çıkarmasın istiyorum. Hbyrid ve Control gibi terimleri duydum ama tam olarak ne olduklarını bilmiyorum. Çöp bir marka olmasın, 1-2 yıl beni götürsün istiyorum. Bütçe de fazla değil...- dexoniton22
- Konu
- ekipman fps gaming mousepad önerisi oyun
- Mesaj: 5
- Forum: Mouse Pad
-
RTX 1650 sistemde Marvel's Spider-Man 2 PC nasıl 60 FPS yapılıyor?
Benim sistemim: RAM: Kingston HyperX 2x8GB 2400 MHz DDR4 CL14 SO-DIMM HX424S14IB2/8 RAM. SSD: Samsung 870 EVO 500 GB. Ekran kartı: ASUS GTX 1650 Phoenix OC Edition 128 bit GDDR5. Anakart: ROG STRIX Z370-G gaming. İşlemci: Intel i5-9400F altı çekirdek 2.90 GHz işlemci. Videodaki adamın...- Alex Mason
- Konu
- fps marvel nasıl spiderman
- Mesaj: 11
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü RX 7700XT GTA 5 düşük FPS
Sistemim RX 7700 XT ve Ryzen 5 7500F GTA 5 Enhanced'da 2K Ultra ayarlarda 35 FPS'lere kadar düşüyor. Sistemin oyun performanslarına internetten baktığımda 2K Ultra'da 140 FPS civarı idi. Sorun nedir?- Alperr71
- Konu
- 7700xt fps gta gta 5 rx 7700xt
- Mesaj: 4
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
Minecraft maksimum 10 FPS oluyor
Pojavlauncher üzerinden oynuyorum biraz fazla mod var ancak genel olarak FPS 10'u geçmiyor grafikler hızlı ve 4 chunkda 10FPS, grafikler gerçekçi 12 chunk yine aynı FPS hatta gecikmeler biraz daha azalıyor neden kaynaklı olabilir düzeltebilir miyim bunu?- user427696a
- Konu
- fps minecraft
- Mesaj: 9
- Forum: Sistem Performansı