-
K
RTX 4070 Ti & R7 9800X3D sistem ne kadar FPS verir?
Ekran kartım 4070 Ti. Yakın zaman içinde 9800X3D'li bir sistem kuracağım. Fakat ekran kartımı 5080 Super modeller çıkana kadar değiştirmeyi düşünmüyorum. Hatta 6000 serisine kadar bile tutabilirim. İşlemciyi aldıktan sonra da akabinde 600 Hertz monitör çekeceğim. Oynadığım 3 tane oyun var...- Krmm
- Konu
- 4070 9800x3d fps kaç sizce
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
R5 5600 RX 6600 sistemde Valorant'ta FPS düşüşleri yaşanıyor
FPS düşüşü yaşadığımda grafikte FPS değerler normal gözüküyor. Ya da 220'den 200e falan düşüyor gibi bir şey oluyor ama ondan da oyun takılmaması lazım. Bir de bazen FPS çok düşüklerde takılıyor, 90-100-110'larda falan. Bir de ne tesadüf ki adam görünce oluyor çoğu zaman ya da mermi sıkınca... -
M
CS 2'de ani FPS düşüşleri ve uzun yüklenmesi süresi
Bilgisayarımda CS 2 oynarken ani FPS düşüşleri yaşıyorum. Daha önce ortalama 200-300 FPS alırken, şimdi bazı anlarda FPS 80-90 seviyelerine kadar düşüyor. Bu düşüşler özellikle çatışma sırasında, TAB tuşuna basarak skora baktığımda ya da oyun menülerinde gerçekleşiyor. Ayrıca haritaların...- Meyvelilahmacun2
- Konu
- cs2 fps
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
RX 580 ile Arc B580 aynı FPS'i veriyor
Arkadaşlar yeğenimde RX 580 var bende ise Arc B580 & 14400F var. Marvel Rivals da benimle hemen hemen aynı FPS alıyor. Fakat bu sadece Marvel Rivals için geçerli. Mesela o Low ayarda 70-80 alıyor bende high ayar da 70-120 arası alıyorum. Bu oyunun optimizasyonundan mı kaynaklı Normalde bayağı...- Barış Baskan
- Konu
- arc aynı fps b580 fps rx 580
- Mesaj: 19
- Forum: Sistem Performansı
-
FPS kötü değilse DLSS açmanın bir mantığı var mı?
Bannerlord'da Ultra ayarlarda 4060 ekran kartım gayet iyi çalıştırıyor oyunu. Benim DLSS kalite moduna alarak DLSS açmamın bir mantığı var mı? Hatta monitör 1080p DLDSR ile 2K yaptım o şekilde bile kasma vesaire olmuyor. Bu DLSS Super Resolution'ı açabiliyorum preset k versiyonunu NVIDIA...- MeReKGs67
- Konu
- dlss fps kötü var
- Mesaj: 13
- Forum: Sistem Performansı
-
P
Çözüldü CoD Modern Warfare 2019'da 5-10 dakika oynadıktan sonra FPS düşüyor
Merhaba, Baştan kimse sormadan söyleyeyim, evet sürücüler ve Windows güncelleştirmelerini yaptım. Oyunu ilk açtığımda ortalama 110-150 FPS arası bir değer alırken, beş dakika sonrası 60-70 civarı bir FPS almaya başlıyorum. Afterburner'dan gördüğüm kadarıyla ekran kartı kullanımı düştüğü için...- Paşam Hoşgeldin
- Konu
- call of duty call of duty: modern warfare fps
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
Valorant ve CS 2 oyunlarında FPS 75'te takılı kalıyor
Birkaç haftadır böyle. Problemi bilmiyorum 24H2'ye güncelledikten sonra böyle bir problem oluştu, ne yaparsam yapayım düzelmiyor. VSYNC kapalı (Hem nvidia kontrol panelinde hemde oyun içi) Adaptive sync kapalı FPS'yi sınırlayan herhangi bir program kullanmıyorum. Ayrıca CPU kullanımıda baya...- Vexoria
- Konu
- cs 2 fps valorant
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
Rehber Xiaomi telefonunuzu uçurun! FPS limiti ve ekran kararmasına elveda!
Merhaba arkadaşlar! Bugün sizlere Xiaomi telefonlarda ekran kararması sorununu ve FPS limiti kaldırma işlemini nasıl yapacağınızı anlatacağım. "Ekran kararması nedir?" diye soracak olursanız; bu durum genellikle oyun oynarken telefonun aşırı ısınmasını önlemek amacıyla ortaya çıkar. Xiaomi... -
R5 7500F & RTX 4060 sistemde FPS düşük
Sistemim: Anakart: Gigabyte B650M S2H rev 1.2 İşlemci: Ryzen 5 7500F. Ekran kartı: Gigabyte Windforce RTX 4060. SSD: MLD M500 500GB. PSU: MSI 600dn 600W. Soğutucu: Cooler Master Hyper 212 Halo Black Sorun: PUBG oynarken School, Pecado ve Hacienda gibi yoğun yerlere atladığımda FPS ciddi...- pgup45
- Konu
- düşük düşük fps fps pubg
- Mesaj: 10
- Forum: Sistem Performansı
-
M
İşlemci kaynaklı güç kaybı ve FPS düşmesi sorunu
Ryzen 5 5600 işlemcim var. Thermalright Assassin King SE Kule tipi soğutucu ile birlikte kullanıyorum ancak CPU burner yaptığımda %100 kullanımdayken durduk yere 5 ila 10 saniye arasında güç kaybı yapıyor ve FPS düşmesi yiyorum. Yükte ve güç kaybı anındaki SSleri görsellerde bulabilirsiniz...- mbarisk
- Konu
- drop fps fps drop güç kaybı
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
A
Çözüldü AMD 5 7700 & RX 9070 XT sistem CS 2'de düşük ayarlarda 40 FPS veriyor
Merhaba öncelikle, yeni bir sistem topladım. Kurulumunu yapıp CS2 yükledim. Oyun içi 40 FPS'yi geçmiyor düşük ayarlarda. Ne yaptıysam bir türlü çözemedim. Yardımcı olur musunuz?- Andronova
- Konu
- amd cs2 fps rx 9070 sorunu
- Mesaj: 7
- Forum: Sistem Performansı
-
R5 5500 & RTX 3060 12 GB sistemde CS2'de FPS düşüşü
Selam, daha 1 hafta öncesine azıcık kasma yaparken, bugün tekrar bir gireyim dedim. Çok fazla FPS düşmesi yiyorum ve FPS gereğinden düşük, ne yapabilirim? Diğer oyunlarda böyle bir şey yok.- w1llard
- Konu
- 12gb 3060 5500 cs2 fps
- Mesaj: 10
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü RX 9070 XT sistemde LoL'de FPS 1'e düşüyor
Çok güçlü bir sistem kullanmama rağmen bu oyun çok ciddi anlık FPS düşüşleri yaşatıyor bana ve sorunun kaynağını bir türlü bulamadım. Dün oynarken FPS'in 1'e düştüğünü bile gördüm, resmen 240FPS'den 1'e kadar düşüyor FPS ve bunu da hep önemli anlarda yapıyor, çok sinir bozmaya başladı. Sistemim...- Fatalis
- Konu
- fps league of legends legends rx 9070 rx 9070 xt
- Mesaj: 13
- Forum: Sistem Performansı
-
Online FPS oyunu önerisi
Değerli Tecolay ailesi hepinizi selamlar, hürmetlerimi sunarım. Dostlarım Secure Boot'u aktif edemediğimden dolayı Valorant oynayamıyorum. Valorant, CS benzeri online FPS oyun önerisi olan var mı? Kullanıcı sayısı yüksek ve özellikle Türk oyuncuların bulunduğu bir oyun. Şimdiden teşekkürler.- BingoLive
- Konu
- fps online
- Mesaj: 2
- Forum: Oyun ve DLC Tavsiyeleri
-
R
RTX 5070, Gen 4 anakartta düşük FPS mi verir?
Arkadaşlar selam. Gigabyte B650M S2H anakartım var PCI-e 4.0. Gen 4 anakart gen 5 olmadığı için RTX 4070 Super'den daha düşük mü FPS verir RTX 5070?- Rifle
- Konu
- anakart düşük fps gen rtx
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
M
Cyberpunk 2077 FPS düşmesi
Merhaba arkadaşlar. Sistemim 4060 ekran kartı i5 12400F işlemci 32 GB RAM'e sahip Cyberpunk ayarlarım bu şekilde. Kalabalık ortamlara girince normalde 70 90 arası olan FPS 60'lara kadar düşüyor ve kasma hissiyatını net hissediyorum. Bu hissiyatı nasıl en aza çekebilirim? Ne yapabilirim? Yoksa...- Murat07
- Konu
- cyberpunk cyberpunk 2077 drop fps fps drop
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
i5 12500H & RTX 4050 laptop düşük FPS veriyor
Laptop boşta iken bu şekilde oluyor, oyuna girince bu değerler sarı ile kırmızı oluyor. Çoğunlukla kırmızı oluyor, ne yapmam lazım? FPS değerim 300-400 ancak oyun fightlarda falan 200 FPS'e düştüğünde bayağı kasıyormuş gibi oluyor. Ekran 180 Hz, i5 12500H RTX4050. Şimdiden teşekkürler.- EnesZeki
- Konu
- akıcı fps
- Mesaj: 4
- Forum: Teknik Destek
-
MSI Pro 410M-B BIOS ayarları nasıl olmalı?
Anakart MSI Pro 410M-B Ayarlarını sizce nasıl yapmalıyım? En iyi şekilde performans almak için istiyorum ve bu ayarlar oyundaki ani FPS sorununu bir nebze olsa düzeltir mi?- Efruzbey
- Konu
- bios bios ayarları bios ayarları nasıl olmalı çözüm fps nasıl öneri performans yardım
- Mesaj: 2
- Forum: Masaüstü Bilgisayarlar
-
O
RTX 4060 Ti, i5 12600K sistemde FPS düşmesi sorunu
RTX 4060 Ti, i5 12600K olan sistemimde LoL'ü sildim ve 1 gün sonra geri yükledim. Normalde maksimum FPS 240 iken 239 sabit kalıyordu. Şimdi 150 160 FPS arasında gidiyor geliyor ve bu durum 2 aydır devam ediyor. Sürücülerim falan güncel. Daha önce hangi ayarlar varsa tam olarak o ayarlar var...- Otomasyonkarsiti
- Konu
- fps
- Mesaj: 3
- Forum: Teknik Destek
-
RTX 3060 & i7 12650H laptopta Schedule 1 düşük FPS veriyor
Sistemim RTX 3060, 16GB RAM ve i7 12650H laptop. Oyunda 50-60 FPS alıyorum.- d.24
- Konu
- düşük düşük fps fps schedule
- Mesaj: 9
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü GTX 1650 Super Assassin's Creed IV Black Flag düşük FPS
Arkadaşlar merhaba. İnternetten bazı kanalların oynanış videolarına baktığımda sabit 60 FPS'yi görürken benim sistemde 50 FPS'lerde geziyor, bunun bir çözümü var mıdır? Grafik ayarlları genel olarak yüksekte.- Kadir Tınaz
- Konu
- assassin's creed black düşük fps gtx
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
F
i5 13400F Valorant düşük FPS
Merhaba. i5 13400F işlemcim var RX 6750 XT ekran kartı Corsair 32 GB Dual channel 3200 MHz DDR4 RAM ASUS Prime B660M-K D4 anakartlı bir sistemim var Genelde Valorant CS2 FIFA GTA 5 ve Hogwarts Legacy oynuyorum. Valorant ve CS2'de FPS'ler son zamanlarda çok düştü. CS'de 1080p Low ya da high...- furkanizmya
- Konu
- düşük düşük fps fps geçiş intel
- Mesaj: 4
- Forum: İşlemci
-
GTA Vice City Definitive Edition 30 FPS limiti kaldırma
X6 Pro cihazım var, GTA Vice City Definitive Edition yükledim fakat gamze Booster'da 60 55 FPS gösteriyor. Ekran akıcılığı yok yani ekran 30 FPS gibi. Frame limiti nereden kaldırılır bu oyunun, bulamadım.- Cihangir Ceyhan
- Konu
- definitive edition fps gta gta vice city kaldırma
- Mesaj: 4
- Forum: Mobil Oyunlar
-
Ryzen 5 5600 işlemcinin performansı düşük
Herkese selam, Artık ne yapacağımı bilmiyorum bilgisayarımda bir performans düşüşü var fakat neden kaynaklandığını tam olarak bilmiyorum. Sistemimin tamamını en aşağıya yazacağım şimdi sıkıntılarımı tek tek belirtmek istiyorum. İzlediğim benchmarklar'dan daha az FPS aldığım kesin. Asıl... -
RTX 3060 GTA 6'da sabit 60 FPS verebilir mi?
Biliyorsunuz GTA 6 2. traileri dün yayınlandı ve çoğu kişinin gözüne batan bir şey var. Fragmanın sonunda "captured on PS5" yazıyor, fragmanın akıcılığına ve kalitesine bakacak olursak normal PS5'te oyun sabit 60 verecek. Kağıt üzerinde karşılaştırma yaptığımız zaman AMD Ryzen 7 3700X ve RTX...- Kadirizm
- Konu
- fps gta gta 6 rtx rtx 3060
- Mesaj: 7
- Forum: Ekran Kartı
-
C
R5 7500F & RX 7700 XT sistem oyunlarda takılıyor
RX 7700 XT Gigabyte. A620M h Gigabyte. 1x16 GB RAM G.Skill 5600MHz. 1 TB Kioxia SSD. Ryzen 5 7500F 6 Core. Sorun her oyunda var. Mesela Valorant'ta takılma ilk başlarda oluyor akıcılık hiç olmuyor. CS'de oyun akıcı ama 30 40 saniyede birçok aksiyonda takılıyor. Roblox'ta kalitenin arttığı her...- cakiiiiiii3
- Konu
- fps takılma
- Mesaj: 7
- Forum: Sistem Performansı
-
O
FPS kilidi 150'nin üstüne çıkartmıyor
Merhaba, Oyunlarımda oyun içi ya da RTSS ile FPS kilidi yaptığımda, 150 FPS altı bir değer girdiğimde hangi değeri girersem o değere, 150'nin üzerinde bir değer girdiğimde ise 150'ye kilitlenmekte. Bazı oyunlarda ise bu değer 140 olarak devam ediyor aynı problem. FPS Kilitlerini kaldırdığımda...- OverWith
- Konu
- 150 fps
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
30 FPS sanıldığından daha akıcı
Geçen, bir oyunda sistem 60 FPS sabit oynatamadığı için 30'a düşürmüştüm. Game pad ile oynamaya başladığmda ilk başta bune ya diye şey olmuştum. Sonra birkaç dakika daha oynadım. Ya dedim bu 30 FPS 60 gibi geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?- Ratchet
- Konu
- 30 fps akıcı fps
- Mesaj: 37
- Forum: Sistem Performansı
-
Rust düşük veya yüksek grafik FPS fark ettirmiyor
Sistemim: i9 14900HX RTX 4060 laptop 140W DDR5 5600 MHz RAM 16 GB 512SSD Windows 11 Rust'ta eskiden 110W civarı ceken oyun sımdı Max 65 cekiyor ve FPS 100 üstüne cıkmıyor. Eskiden 180 FPS bile görüyordum. 10 dakika önce fan bakımı yaptım işlemci 95 dereceden 85'e düştü fakat FPS artmadı. Bir...- soulfly
- Konu
- düşük fark fps grafik rust
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
Rehber Steam Deck'de Yuzu ile The Legend of Zelda'ya FPS mod nasıl kurulur?
Size önerim ya EmuDeck ya da RetroDECK yükleyin. RetroDECK'de Yuzu gömülü geliyor. EmuDeck'i bilmiyorum. Ardından Steam Deck'inize bu modları indirin öncelikle. Tabii ondan önce Zelda'nın kurulu olması gerekiyor. https://github.com/MaxLastBreath/nx-optimizer (Code'a basıp Download ZIP'i seçin.)...- Simon
- Konu
- fps mod steam steam deck the legend of zelda the legend of zelda: tears of the kingdom zelda
- Mesaj: 1
- Forum: El Konsolları