Katılım
27 Şubat 2025
Mesajlar
41
Çözümler
1
Beğeniler
20
Herkese merhaba. Öncelikle tüm dairelerden e-Devlet açık kapı üzerinden talep oluşturduk. Talepte gelen mesaj bu şekilde;

1741865059356.webp


13.03.25 tarihi itibari ile müdürlüğe dilekçe ile başvuru oluşturduk.
Dilekçe örneği isteyen var ise bu örneği kullanabilir;
Bu dilekçe ile size en yakın Türk Telekom müdürlüğüne başvuruda bulunabilirsiniz. Ayrıca kendi başvurumla alakalı gelişmelerden güncellemeleri bu konuda paylaşacağım.

Başvurudan 2 saat sonra gelen mesaj;


1741866900490.webp
 
Son düzenleme:
14 senedir Superonline Fiber altyapısı kullanıyorum ve mahalle, sokak her yerde Superonline Fiber var. Bu sebeple başka hiç bir ISS girmiyor. Superonline bulunduğum ilçeyi komple tekel haline almış her yer de sadece S/O fiber var. Acaba bu durumda yatırım yapmayı mantıklı görürler mi?
 
14 senedir Superonline Fiber altyapısı kullanıyorum ve mahalle, sokak her yerde Superonline Fiber var. Bu sebeple başka hiç bir ISS girmiyor. Superonline bulunduğum ilçeyi komple tekel haline almış her yer de sadece S/O fiber var. Acaba bu durumda yatırım yapmayı mantıklı görürler mi?
e-Devlet Açık Kapı üzerinden başvurun ve durumu sorun.

Ek olarak müdürlüğe verilen dilekçelerin yasal olarak cevap süresi 15 iş günüdür. Dilekçe ile başvuru yapanlar bu süre içerisinde bir cevap alamazsanız müdürlüğe tekrar gidip akıbetini dilekçe numaranız ile sorgulayabilirsiniz.

Güncelleme: 4 ayrı apartman toplamda 27 daire imza verdik ve bayramdan sonra projenin çizilip Ankara'ya gönderileceği %95 onaylanıp çalışmalara başlanacağı söylendi. Sanırsam süreç 3 ayı bulacak.
 
Son düzenleme:
e-Devlet Açık Kapı üzerinden başvurun ve durumu sorun.

Ek olarak müdürlüğe verilen dilekçelerin yasal olarak cevap süresi 15 iş günüdür. Dilekçe ile başvuru yapanlar bu süre içerisinde bir cevap alamazsanız müdürlüğe tekrar gidip akıbetini dilekçe numaranız ile sorgulayabilirsiniz.

Güncelleme: 4 ayrı apartman toplamda 27 daire imza verdik ve bayramdan sonra projenin çizilip Ankara'ya gönderileceği %95 onaylanıp çalışmalara başlanacağı söylendi. Sanırsam süreç 3 ayı bulacak.
Daireleri ikna edebilmeniz iyi olmuş.
 
e-Devlet Açık Kapı üzerinden başvurun ve durumu sorun.

Ek olarak müdürlüğe verilen dilekçelerin yasal olarak cevap süresi 15 iş günüdür. Dilekçe ile başvuru yapanlar bu süre içerisinde bir cevap alamazsanız müdürlüğe tekrar gidip akıbetini dilekçe numaranız ile sorgulayabilirsiniz.

Güncelleme: 4 ayrı apartman toplamda 27 daire imza verdik ve bayramdan sonra projenin çizilip Ankara'ya gönderileceği %95 onaylanıp çalışmalara başlanacağı söylendi. Sanırsam süreç 3 ayı bulacak.
İnşallah 3 ayı bulur. Sizin gibi olup 3 yıldır bekleyen de var 5 yıldır bekleyen de. En az 1 yıl deyin siz ona umitlenmemek için.
 
Bu gün eve fiber kablo çekilde ama ortada ne kutu ne bir şey var. Ayrıca çalıştığım ofise de pazartesi kablo çekildi. Bu ay içerisinde gelmesini umuyorum. Dipnot olarakdilekçe topladığım evlere sadece kablo çekilmiş.

Altyapı çekildi ve binaya yeraltı kabloları geldi. Bağlantı için kutuyu bekliyorum. 1 ay içinde erişime açılacak gibi duruyor.
 
Son düzenleme:
Bugün eve fiber kablo çekilde ama ortada ne kutu ne bir şey var. Ayrıca çalıştığım ofise de pazartesi kablo çekildi. Bu ay içerisinde gelmesini umuyorum. Dipnot olarakdilekçe topladığım evlere sadece kablo çekilmiş.

Altyapı çekildi ve binaya yeraltı kabloları geldi. Bağlantı için kutuyu bekliyorum. 1 ay içinde erişime açılacak gibi duruyor.

Bizimki kazı izni aşamasında. Yapabileceğimiz bir şey var mı? Belediyeye gidip hızlandırmak mı lazım? Aynı şehirdeyiz bu arada.
 
Bugün eve fiber kablo çekilde ama ortada ne kutu ne bir şey var. Ayrıca çalıştığım ofise de pazartesi kablo çekildi. Bu ay içerisinde gelmesini umuyorum. Dipnot olarakdilekçe topladığım evlere sadece kablo çekilmiş.

Altyapı çekildi ve binaya yeraltı kabloları geldi. Bağlantı için kutuyu bekliyorum. 1 ay içinde erişime açılacak gibi duruyor.

Var mı bir Update hocam?