SilentStealth
Uzman
- Katılım
- 27 Şubat 2025
- Mesajlar
- 41
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 20
Herkese merhaba. Öncelikle tüm dairelerden e-Devlet açık kapı üzerinden talep oluşturduk. Talepte gelen mesaj bu şekilde;
13.03.25 tarihi itibari ile müdürlüğe dilekçe ile başvuru oluşturduk.
Dilekçe örneği isteyen var ise bu örneği kullanabilir;
drive.google.com
Bu dilekçe ile size en yakın Türk Telekom müdürlüğüne başvuruda bulunabilirsiniz. Ayrıca kendi başvurumla alakalı gelişmelerden güncellemeleri bu konuda paylaşacağım.
Başvurudan 2 saat sonra gelen mesaj;
13.03.25 tarihi itibari ile müdürlüğe dilekçe ile başvuru oluşturduk.
Dilekçe örneği isteyen var ise bu örneği kullanabilir;
Fiber Altyapı Talebi.pdf
drive.google.com
Başvurudan 2 saat sonra gelen mesaj;
Son düzenleme: