Meslekle de gitmek zor ki, şirketin sana sponsor olması lazım onda da bizim ülke durumumuz göz önüne alındığı zaman Amerikan şirketinin buradan birine sponsor olacağını düşünmüyorum. Ama uğraşılsa elbette bulunabilir de bizim ülkenin eğitim durumu da tartışılır denklikler belirlenmeli ek olarak da bu meslek edinmeyi lafta bırakmamak gerekiyor gerçekten mesleğini eline alman gerekiyor. Zaten mesleğini eline alan biri adalet vb. şeylerden ötürü ancak ülkeden ayrılmak isteyebilir maddi olarak bu kişilerin genel olarak geçim derdi olmuyor.