fortunee
Başarılı
- Katılım
- 14 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1.573
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 951
ABD'ye gitmek bugünlerde hem mantıklı değil hem de alınabilecek bir risk değil. İltica etsen ülkene yıllar boyu gelemeyeceksin ve orada kalabileceğinin de garantisi yok seni kovarlarsa oraya gitmek için harcadığın para da yanmış olacak. Hadi gittin diyelim içerisi beklediğin gibi olmayabilir enflasyon her yerde var ve orada tutunmak da gerçekten zor. Bana kalsa Avrupa'daki sakin bir ülkeye gidip ondan sonra ABD'de şansımı denerdim hem ailene ve ülkene yakın olursun hem de AB üyesi bir ülkede yaşarsın iki türlü de iyi belki ABD kadar özgürlük sunmuyordur ama her şekilde buradan iyidir. Şimdi nasıl bilmiyorum ama bundan birkaç ay önceki ice videoları hiç iç açıcı değildi.
Kaçak imkansıza yakın zaten arkadaş meslekle falan gitmeyi düşünüyormuş.