DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

Bu arada AİDA sileyim mı? Yani gerek var mı artık?

Var tabii, kalsın o. Artık lisanslı program. Exe olarak kurduysan sil ama, Portable indirip key tekrar yaz. Portable kullanabilirsin. Exe kurmayın bu tarz programları, HWiNFO dahil buna. Portable seçeneği her daim var. OpenRGB'de de var mesela Portable sürüm. Niye Exe kurasın ki?

Bu arada AİDA sileyim mı? Yani gerek var mı artık?

Silerken Revo Uninstaller ile Advanced taratıp sileceksin. Regedit'te ya da Program Files'ta kalıntı bırakıyor. Düz silme.

Revo'yu da Portable kuracaksın. @RapidLemming955
 
Bende Exe hocam ikisi de. Onları düzelteyim ben.
 
İfadeler: X99
Tamamdır. Onları akşam ayarlarım. Hata yok şu an testte. PC kapatmam gerekli çünkü.

Testi tekrarlamama gerek var mı? Ona göre akşam oyun girerim. PBO da yarına kalır.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…