RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.714
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.150
Bitti o zaman hocam. Sana da teşekkürler tekrardan. PBO işini perşembe yazarım bu konuya herhalde. Hazır görseli de va burada. @Ayhan Dönmez
Bitti o zaman hocam. Sana da teşekkürler tekrardan. PBO işini perşembe yazarım bu konuya herhalde. Hazır görseli de va burada. @Ayhan Dönmez
Sonraki adımlar nedir hocam?@Falconpolat Ben sana asıl mevzuyu söyleyeyim. Amca yeni RAM videosu çekecek. Orada 4400:2200 senin sevmediğin profili açacak ve sonra 6000 MT/s ile sıfır fark diyecek. Ben ondan korkuyorum.
Daha işin yeni başladı, kolay kolay bitmez.
Bu arada açarken 150 acmıstım sorun olur mu? Onu da indireyim hocam. Onu da test ederiz.RTP geçse bile TM5 patlayabilir sendeki profil, IOD kaynaklı çok sınırda olarak görüyorum. Ona da bir bakmak lazım, 1.5 saat sürüyor o tek başına. Bu hatasız 3 saat geçsin bakalım.
Bu arada açarken 150 acmıstım sorun olur mu? Onu da indireyim hocam. Onu da test ederiz.
Kapak daha açık o zaman.
Yok hocam ya. Dereceler pek fark etmedi. Hem daha çok ses geliyor hem de çok toz dolar diye dedim.Sende siyah ekran sevdası sezdim, OLED'den olsa gerek. Bence yaz boyu hep açık kalacak o kapak.
Yok hocam ya. Dereceler pek fark etmedi. Hem daha çok ses geliyor hem de çok toz dolar diye dedim.
Şu an sabitlendi dereceler. Bayağı zamandır 44.5 ve 42.5 takılıyor. IOD da 60 derece.
@Ayhan Dönmez 10 dakika kaldı hocam. Ortalama sıcaklıklar 44-42 derece. IOD ise 60 derece. TM5 yarın yapsak olur mu? Bugün yoruldum. Kapatayım PC'yi. Sabah kalktığımda başlatırım. İsterseniz önden ayarları alırım sizden. Sabah tamamlarım testi. PBO işleri de perşembe günü olur.