@Falconpolat Ben sana asıl mevzuyu söyleyeyim. Amca yeni RAM videosu çekecek. Orada 4400:2200 senin sevmediğin profili açacak ve sonra 6000 MT/s ile sıfır fark diyecek. Ben ondan korkuyorum. :)

Bitti o zaman hocam. Sana da teşekkürler tekrardan. PBO işini perşembe yazarım bu konuya herhalde. Hazır görseli de va burada. @Ayhan Dönmez

Daha işin yeni başladı, kolay kolay bitmez.

Daha yeni konu açıp Minidump analizi isteyeceksin, ansızın siyah ekran verecek.
 
RTP geçse bile TM5 patlayabilir sendeki profil, IOD kaynaklı çok sınırda olarak görüyorum. Ona da bir bakmak lazım, 1.5 saat sürüyor o tek başına. Bu hatasız 3 saat geçsin bakalım.
Bu arada açarken 150 acmıstım sorun olur mu? Onu da indireyim hocam. Onu da test ederiz.

Kapak daha açık o zaman.
 
Yok hocam ya. Dereceler pek fark etmedi. Hem daha çok ses geliyor hem de çok toz dolar diye dedim.

Şu an sabitlendi dereceler. Bayağı zamandır 44.5 ve 42.5 takılıyor. IOD da 60 derece.

Yemiyordu, zorla yedirttin 6200 C26. 33-33 eşliyor, 1 DPC'den dolayı o da. TRP ya 32 olmuyor ya da 0.1V falan istiyor, bu kitte değmez. M-Die 1.8 volt bile tRP yemiyor, o başka. Bazı A-Die'lar ya ciddi voltaj istiyor ya da yemiyor. Denemeye lüzum yok.

@RapidLemming955 UCLK 3300, sınır bu.

1782242035395.webp
 
Son düzenleme:
@Ayhan Dönmez 10 dakika kaldı hocam. Ortalama sıcaklıklar 44-42 derece. IOD ise 60 derece. TM5 yarın yapsak olur mu? Bugün yoruldum. Kapatayım PC'yi. Sabah kalktığımda başlatırım. İsterseniz önden ayarları alırım sizden. Sabah tamamlarım testi. PBO işleri de perşembe günü olur.
 
@Ayhan Dönmez 10 dakika kaldı hocam. Ortalama sıcaklıklar 44-42 derece. IOD ise 60 derece. TM5 yarın yapsak olur mu? Bugün yoruldum. Kapatayım PC'yi. Sabah kalktığımda başlatırım. İsterseniz önden ayarları alırım sizden. Sabah tamamlarım testi. PBO işleri de perşembe günü olur.

Bu profil sınırın da sınırı, gecikme üzerine kurulu. Stabilliğinden emin olmadan gündelik kullanılmaz. Test işi de tek Boot'ta halledilmeli. TM5 0.12.3 ileteyim, 1 saat sürüyor o. Onunla da RTP sonrası etmek şart ama ilk açışta AWE hatası verecek, mecburen Restart atacaksın PC'ye. TM5 bugün hallet derim.