Security Level Disabled miydi sende öncesinde? O ayar hakkında bilgim yok, Secure Boot alakalı mı? @MAH0A Bir sorun, Auto kalsın şimdilik. Özet ekranı atın bana ayarları eksiksiz girdikten sonra, kontrol edelim. Boot sonrasında A2-B2 atın aynı şekilde.

Eki Görüntüle 260179

Security level dediğiniz yer görseldeki mi hocam?

image.webp


Security Level Disabled miydi sende öncesinde? O ayar hakkında bilgim yok, Secure Boot alakalı mı? @MAH0A Bir sorun, Auto kalsın şimdilik. Özet ekranı atın bana ayarları eksiksiz girdikten sonra, kontrol edelim. Boot sonrasında A2-B2 atın aynı şekilde.

Eki Görüntüle 260179

Bir de Memory context restore disable yapmamız gerekmiyor mu?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Security level dediğiniz yer görseldeki mi hocam?

Eki Görüntüle 260181



Bir de Memory context restore disable yapmamız gerekmiyor mu?

Gerekiyor. Power Down ve Memory Context Disabled.

Tüm ayarları girdim harfiyen, Memory context restore disable yapıyoruz değil mi?

Özet atın, bakalım.

Tüm ayarları girdim harfiyen, Memory context restore disable yapıyoruz değil mi?

1782335729746.webp
 

Doğru görünüyor, A2-B2 iletin. 300 dakika RTP lazım. Bellek temizliği sonrası Auto basın. Errors 1, Minutes 300 ayarlayın. Start verebilirsin sonra. HWiNFO sensörleri 10 dakika sonra iletin. @Görkem5252 Arka plan bomboş olsun, çerçöp kapatın test anında.
 
Son düzenleyen: Moderatör: