Son attığımı harfiyen bir dene bakalım. VDD yetmiyor, belki tRP 32 yapılamıyor. Bakmak lazım. Bias'sız dene bir sonrakinde tekrar hata alırsan. Bias 0-1 yerine Auto kalsın yani. Son attığım Zen ve Nitro ile bir bak. PBO istersen Auto bırak, şu anki PBO'na hakim değilim.
Son attığımı harfiyen bir dene bakalım. VDD yetmiyor, belki tRP 32 yapılamıyor. Bakmak lazım. Bias'sız dene bir sonrakinde tekrar hata alırsan. Bias 0-1 yerine Auto kalsın yani. Son attığım Zen ve Nitro ile bir bak. PBO istersen Auto bırak, şu anki PBO'na hakim değilim.