Böyleyiz hocam. Co 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum bakarım ona da bir ara lazımsa şimdilik kasanın tadını çıkıyorumAyarlar son hali nasıldı? Zen A2-B2 ve DIMM telemetrisi bakalım.
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.325
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.875
Böyleyiz hocam. Co 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum bakarım ona da bir ara lazımsa şimdilik kasanın tadını çıkıyorum![]()
Vanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım.
@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:
evet hocam vanguard kuruluVanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım.Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.
@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:
Eki Görüntüle 260073
Ne yapalım hocam kalsın mı şuan benimki, şu jonsbo gelsin 10 derece düşer sanırım totalde ram ısımız. Bir de ram ısıları 50ye dayanıyordu boşta masaüstünde falan şimdi 40'a düşmüş nasıl oldu onu anlamadımVanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım.Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.
@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:
Eki Görüntüle 260073
Valla çok ilginç boşta 50c olan ramler şimdi 39.5'lara düştü. 6400 28 falan deniyorduk onları yer galiba şuan aktif soğutma olmadan @Ayhan Dönmez
Son düzenleme:
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.325
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.875
evet hocam vanguard kuruluniye böyle yapıyor bunlar bi bilsem.
Ne yapalım hocam kalsın mı şuan benimki, şu jonsbo gelsin 10 derece düşer sanırım totalde ram ısımız. Bir de ram ısıları 50ye dayanıyordu boşta masaüstünde falan şimdi 40'a düşmüş nasıl oldu onu anlamadım
Valla çok ilginç boşta 50c olan ramler şimdi 39.5'lara düştü. 6400 28 falan deniyorduk onları yer galiba şuan aktif soğutma olmadan @Ayhan Dönmez
Royal Neo A-Die var, @MAH0A 6000 CL24 ayarladı bu kiti. Aktif soğutma ile hepsi mümkün. Şu anda düz EXPO açmışsınız zaten, az bu şekilde deneyim edin. Sonrasında 1:1 mod 6000-6400 aralığı ayarlarsınız.
Tamam hocam, expoyu pcyi toplayan yer açtı herhalde ondan düştü sıcaklıkRoyal Neo A-Die var, @MAH0A 6000 CL24 ayarladı bu kiti. Aktif soğutma ile hepsi mümkün. Şu anda düz EXPO açmışsınız zaten, az bu şekilde deneyim edin. Sonrasında 1:1 mod 6000-6400 aralığı ayarlarsınız.