Dosya Ekleri

  • a2b2.webp
    a2b2.webp
    120,4 KB · Görüntüleme: 15
  • b2a2.webp
    b2a2.webp
    126,7 KB · Görüntüleme: 15
Böyleyiz hocam. Co 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum bakarım ona da bir ara lazımsa şimdilik kasanın tadını çıkıyorum :)

Vanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım. :D Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.

@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:

1782316609102.webp
 
Vanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım. :D Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.

@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:

Eki Görüntüle 260073
evet hocam vanguard kurulu :D niye böyle yapıyor bunlar bi bilsem.

Vanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım. :D Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.

@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:

Eki Görüntüle 260073
Ne yapalım hocam kalsın mı şuan benimki, şu jonsbo gelsin 10 derece düşer sanırım totalde ram ısımız. Bir de ram ısıları 50ye dayanıyordu boşta masaüstünde falan şimdi 40'a düşmüş nasıl oldu onu anlamadım :D
 
Son düzenleme: