Böyleyiz hocam. Co 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum bakarım ona da bir ara lazımsa şimdilik kasanın tadını çıkıyorumAyarlar son hali nasıldı? Zen A2-B2 ve DIMM telemetrisi bakalım.
Böyleyiz hocam. Co 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum bakarım ona da bir ara lazımsa şimdilik kasanın tadını çıkıyorumAyarlar son hali nasıldı? Zen A2-B2 ve DIMM telemetrisi bakalım.
Böyleyiz hocam. Co 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum bakarım ona da bir ara lazımsa şimdilik kasanın tadını çıkıyorum![]()
evet hocam vanguard kuruluVanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım.Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.
@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:
Eki Görüntüle 260073
Ne yapalım hocam kalsın mı şuan benimki, şu jonsbo gelsin 10 derece düşer sanırım totalde ram ısımız. Bir de ram ısıları 50ye dayanıyordu boşta masaüstünde falan şimdi 40'a düşmüş nasıl oldu onu anlamadımVanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım.Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.
@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:
Eki Görüntüle 260073