Ayarlar son hali nasıldı? Zen A2-B2 ve DIMM telemetrisi bakalım.
Böyleyiz hocam. CO 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum, bakarım ona da bir ara lazımsa. Şimdilik kasanın tadını çıkıyorum
Son düzenleyen: Moderatör:
Ayarlar son hali nasıldı? Zen A2-B2 ve DIMM telemetrisi bakalım.
Böyleyiz hocam. CO 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum, bakarım ona da bir ara lazımsa. Şimdilik kasanın tadını çıkıyorum
Eki Görüntüle 260067
Eki Görüntüle 260068
Evet hocam Vanguard kuruluVanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım.Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.
@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:
Eki Görüntüle 260073
Ne yapalım hocam kalsın mı şu an benimki, şu Jonsbo gelsin 10 derece düşer sanırım toplamda RAM ısımız. Bir de RAM ısıları 50'ye dayanıyordu boşta masaüstünde falan, şimdi 40'a düşmüş, nasıl oldu onu anlamadım.Vanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım.Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.
@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:
Eki Görüntüle 260073
Evet hocam Vanguard kuruluniye böyle yapıyor bunlar bir bilsem.
Ne yapalım hocam kalsın mı şu an benimki, şu Jonsbo gelsin 10 derece düşer sanırım toplamda RAM ısımız. Bir de RAM ısıları 50'ye dayanıyordu boşta masaüstünde falan, şimdi 40'a düşmüş, nasıl oldu onu anlamadım.
Valla çok ilginç, boşta 50°C olan RAM'ler şimdi 39.5'lere düştü. 6400 28 falan deniyorduk, onları yer galiba şu an aktif soğutma olmadan @Ayhan Dönmez
Royal Neo A-Die var, @MAH0A 6000 CL24 ayarladı bu kiti. Aktif soğutma ile hepsi mümkün. Şu anda düz EXPO açmışsınız zaten, az bu şekilde deneyim edin. Sonrasında 1:1 mod 6000-6400 aralığı ayarlarsınız.
Vanguard olunca ne oluyor ki?Vanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım.Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.
@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:
Eki Görüntüle 260073
Hocam son ayarları yükledim, böyleymişiz.Programlarla çakışıyor, nihayetinde Anti-Cheat. FACEIT ve Vanguard başa bela, Trojan'dan beter. En üst düzeyde yetki talep ediyor. ZenTimings vs. gibi yazılımlar ya hiç açılamıyor neticesinde ya da değer okutmuyor. Öyle diyeyim. Bu tarz tuning işleri hallolana kadar makineden tamamen kaldırılması lazım. Süreci baltalamaktan başka işe yaradıkları yok diyebilirim.
Stabiliz hocam, 2-3 hafta kullandım en az bu şekilde. Pbo +200 co -25 scalar 7x
Benim anlamadığım kısım , ramler halen 40 derece. Aynı ayarlarlarda kasayı değişmeden önce 50 derecede geziyordu 10 derece çok iyi bir artış yani nasıl oldu bilmiyorum. Aktif soğutmayıda takınca bayağı bi zorlarız gibime geliyor potansiyelli gibi benim donanımlarStabiliz hocam, 2-3 hafta kullandım en az bu şekilde. Pbo +200 co -25 scalar 7x