Test bu şekildeydi, RAM RGB off.
Son düzenleyen: Moderatör:
Hayır hocam, ayarlamamıştım. Bunu ilk kez attınız son söylediğiniz şekilde ayarlıydı. Tekrar bu şekilde düzenleyip teste alıyorum o halde.
Hayır hocam, ayarlamamıştım. Bunu ilk kez attınız son söylediğiniz şekilde ayarlıydı. Tekrar bu şekilde düzenleyip teste alıyorum o halde.
@cozgen Böyle bakalım, bana Nitro son halini iletin tekrar. 1.6 VDD, 1.5 VDDQ, 1.45 VDDIO. TWRWRSCL 5.
Eki Görüntüle 260520
Nitro da böyle olsun. Zen son attığım gibi olsun. RAM RGB kapatırsın yine.
Eki Görüntüle 260521
@cozgen Şu Vanguard'dan şüpheleniyorum. FACEIT ve Vanguard devre dışı bırakın şimdilik başlangıç programlarından.
FACEIT yüklü değil zaten Vanguard da PC açılınca kapatıyordum hocam. Testlerde devre dışı bırakacağım şimdi direkt.
Son attığımı harfiyen bir dene bakalım. VDD yetmiyor, belki tRP 32 yapılamıyor. Bakmak lazım. Bias'sız dene bir sonrakinde tekrar hata alırsan. Bias 0-1 yerine Auto kalsın yani. Son attığım Zen ve Nitro ile bir bak. PBO istersen Auto bırak, şu anki PBO'na hakim değilim.
PBO Auto'da hocam. Sadece RAM ayarları mevcut. Bir de iGPU global C falan ayarlı.