Masaüstü geliyor ama her seferinde repair diyor.

RAM ile oynadıktan sonra olabiliyor, stabil olmayan profiller sistem dosyalarını bozabilir. Diski onarma işlemini tamamlamıyor mu? Her seferinde Repair edip mi açıyor ya da?

Masaüstü geliyor ama her seferinde repair diyor.

Bu komutları deneyin, CMD yönetici açın.

sfc /scannow

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

chkntfs /x c:
 
RAM ile oynadıktan sonra olabiliyor, stabil olmayan profiller sistem dosyalarını bozabilir. Diski onarma işlemini tamamlamıyor mu? Her seferinde Repair edip mi açıyor ya da?

Bu komutları deneyin, CMD yönetici açın.

SFC /scannow

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

Chkntfs /x C:

Repair kısmı gelmiyor hocam, %lik bir yazı falan yazmıyor yüklenme işareti oluyor sonra masaüstü geliyor kodları deniyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Ayhan Hocam selamlar. Genel bir kasa değişikliğine gideceğim ve bu süreçtede aktif RAM soğutması yapayım diyorum. Jonsbonun ürününü almayı planlıyorum daha önce tanıdığınız kullanan birileri var mı? Lian Li vision compact kasa, ramler aynı kalacak GPU aynı kalacak. Aio olarak da hydroshift 2 alacağım. Sizce kasaya uyar mı? Borular yandan geldiği için visionda bilemedim. Aio intake olarak takılacak kasanın üstü cam oldugu ıcın.

@cozgen,
Bu normal süreç değil mi zaten? Bu komutu da dene en son, onarsın madem.

chkdsk c: /f
Aldım hocam jonsboyu ben. 1 aya falan gelir heralde sonrasında sınırları zorlayalım :D
 
Son düzenleme:
Ayhan Hocam selamlar. Genel bir kasa değişikliğine gideceğim ve bu süreçtede aktif RAM soğutması yapayım diyorum. Jonsbonun ürününü almayı planlıyorum daha önce tanıdığınız kullanan birileri var mı? Lian Li vision compact kasa, ramler aynı kalacak GPU aynı kalacak. Aio olarak da hydroshift 2 alacağım. Sizce kasaya uyar mı? Borular yandan geldiği için visionda bilemedim. Aio intake olarak takılacak kasanın üstü cam oldugu ıcın.

@cozgen,

Aldım hocam jonsboyu ben. 1 aya falan gelir heralde sonrasında sınırları zorlayalım :D

1781040469531.webp


@elninolaz
 
Ayhan Hocam selamlar. Genel bir kasa değişikliğine gideceğim ve bu süreçtede aktif RAM soğutması yapayım diyorum. Jonsbonun ürününü almayı planlıyorum daha önce tanıdığınız kullanan birileri var mı? Lian Li vision compact kasa, ramler aynı kalacak GPU aynı kalacak. Aio olarak da hydroshift 2 alacağım. Sizce kasaya uyar mı? Borular yandan geldiği için visionda bilemedim. Aio intake olarak takılacak kasanın üstü cam oldugu ıcın.

@cozgen,

Aldım hocam jonsboyu ben. 1 aya falan gelir heralde sonrasında sınırları zorlayalım :D
Bu RAM soğutucuyu ben de merak ediyorum performansı ve ses seviyesi nasıl acaba, bu arada intake AIO sıkıntı çünkü zaten akvaryum kasa hava akışı yan taraftan bir de radyatörün kısıtlı sıcak havasıyla işler daha da zorlaşmaz mı diye düşünmüyor değilim.
 
Bu RAM soğutucuyu ben de merak ediyorum performansı ve ses seviyesi nasıl acaba, bu arada intake AIO sıkıntı çünkü zaten akvaryum kasa hava akışı yan taraftan bir de radyatörün kısıtlı sıcak havasıyla işler daha da zorlaşmaz mı diye düşünmüyor değilim.
Valla jumbumdan aldım geç teslimatlı 1.5 aya anca gelir bu. Görüntüye önem verdiğim için en güzeli böyle olacak 3d printerla yapsam güzel fan bulabilir miyim kasaya uygun bilemedim. Umarım iyidir bu jonsbo. Sıcaklıklarda çok oynamaz bence ya. Klimalı odam zaten jonsboyuda verdikmi ramlere tamamdır gibi.
 
Selamlar, kasayı değiştirdim. Lian li compact vision'a geçtim. PSU olarak da rog 1200p'ye geçtim fspnin yarı modüler bi psu'su vardı. Aio olarak arctic 420den lian li hydroshift 2 TL fanlı olana geçtim, radyatörün arkasınada kasa fanı gibi kullanması için intake olarak lian li cl fanlarını koydum aiodan bu cıkıyodu değiştirdim yani yerlerini. Jonsboda 20 temmuzda teslim edilecek görünüyor. Şimdi aio değiştik kasa hava akışı bayağı iyi hissettirdi egzoz fanda 2 tane oldu. Cpu ayarlarıyla oynamalı mıyız yoksa bırakalım jonsbo gelince hepsini bir arada mı hallederiz hocam? @Ayhan Dönmez
 

Dosya Ekleri

  • WhatsApp Image 2026-06-24 at 18.33.53.webp
    WhatsApp Image 2026-06-24 at 18.33.53.webp
    987,3 KB · Görüntüleme: 8
  • WhatsApp Image 2026-06-24 at 18.33.54.webp
    WhatsApp Image 2026-06-24 at 18.33.54.webp
    2,1 MB · Görüntüleme: 8
Selamlar, kasayı değiştirdim. Lian li compact vision'a geçtim. Aio olarak arctic 420den lian li hydroshift 2 TL fanlı olana geçtim, radyatörün arkasınada kasa fanı gibi kullanması için intake olarak lian li cl fanlarını koydum aiodan bu cıkıyodu değiştirdim yani yerlerini. Jonsboda 20 temmuzda teslim edilecek görünüyor. Şimdi aio değiştik kasa hava akışı bayağı iyi hissettirdi egzoz fanda 2 tane oldu. Cpu ayarlarıyla oynamalı mıyız yoksa bırakalım jonsbo gelince hepsini bir arada mı hallederiz hocam? @Ayhan Dönmez

Ayarlar son hali nasıldı? Zen A2-B2 ve DIMM telemetrisi bakalım.