@cozgen Stabil profili BIOS kayıtladıktan sonra Mixed bunu dene.

1782343089558.webp


Benim anlamadığım kısım , ramler halen 40 derece. Aynı ayarlarlarda kasayı değişmeden önce 50 derecede geziyordu 10 derece çok iyi bir artış yani nasıl oldu bilmiyorum. Aktif soğutmayıda takınca bayağı bi zorlarız gibime geliyor potansiyelli gibi benim donanımlar

@cozgen Potansiyel var, aktif soğutma uyguladığında bu attığım profili Mixed olarak uygula. Geçerse daha iyi sonuç alırsın.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Tamamdır hocam, teşekkür ediyorum.

Şu şekilde bi teste sokacağım hocam sıcaklıklardan dolayı hata alıyorduk çünkü. @Ayhan Dönmez

Tamamdır hocam, teşekkür ediyorum.

Şu şekilde bi teste sokacağım hocam sıcaklıklardan dolayı hata alıyorduk çünkü. @Ayhan Dönmez
ram rgb açık hata aldım hocam 25.dkda
 

Dosya Ekleri

  • a2.webp
    a2.webp
    137,2 KB · Görüntüleme: 23
  • b2.webp
    b2.webp
    139,3 KB · Görüntüleme: 12
  • error2.webp
    error2.webp
    107,5 KB · Görüntüleme: 6
  • error1.webp
    error1.webp
    151,7 KB · Görüntüleme: 12
Son düzenleme:
Tamamdır hocam, teşekkür ediyorum.

Şu şekilde bi teste sokacağım hocam sıcaklıklardan dolayı hata alıyorduk çünkü. @Ayhan Dönmez


ram rgb açık hata aldım hocam 25.dkda
TM5 1usmus testini yapsan daha iyi olur, hata kodlarına göre sorunun kaynağını rahat buluruz, timingler voltaja göre iyi, IMC sıkıntısı gibi duruyor, GDM açık veya aRD biraz daha yüksek ayarlanabilir tPHYRDL yükseltmek için, 33 belki dar olabilir.
 
Tamamdır hocam, teşekkür ediyorum.

Şu şekilde bi teste sokacağım hocam sıcaklıklardan dolayı hata alıyorduk çünkü. @Ayhan Dönmez


ram rgb açık hata aldım hocam 25.dkda

ARd 2 dener misin, bir de Nitro TX 3. Test tekrarı yap, TM5 0.12.3 kullan.

Tamamdır hocam, teşekkür ediyorum.

Şu şekilde bi teste sokacağım hocam sıcaklıklardan dolayı hata alıyorduk çünkü. @Ayhan Dönmez


ram rgb açık hata aldım hocam 25.dkda

@cozgen Böyle dene. ARd 2 olacak, Nitro menüsü nasıldı sende en son? Dahili grafik de kapalı kalsın. VDD 1.55, VDDQ 1.45, VDDIO 1.45, VDDP 1.1, VSOC 1.29 kalsın. RAM RGB kapat anakart yazılımı ya da OpenRGB ile test esnasında.

1782419033343.webp


TM5 0.12.3:


1782419153430.webp


@cozgen Attachment kısmından inecek. Hata kodları:

 
Böyle hocam, dediğiniz her şeyi yaptım, nitroyu da 1-3-1 yapıp çıkıyorum, okeysek.

Eki Görüntüle 260497

1-2-1 yüzünden hata almış olabilirsin, emin değilim. ARd 2 yaptıysan eğer A2-B2 ilet. Nitro böyle kalsın o halde. Tekrar hata alırsan TX 3 yapıp teste al. TM5 attığım sürümle test et. İlk açışta AWE hatası verir, PC 1 kere restart atıp testi yeniden başlat. Hata alırsan kodu söylersin. @Hakanyldrm ile bakarsınız.

Böyle hocam, dediğiniz her şeyi yaptım, nitroyu da 1-3-1 yapıp çıkıyorum, okeysek.

Eki Görüntüle 260497

@cozgen Bu kısım bu şekilde kalsın.

1782420496912.webp