Dosya Ekleri

  • IMG-20260623-WA0060.webp
    IMG-20260623-WA0060.webp
    892,6 KB · Görüntüleme: 5
Son düzenleme:
PBO eksi değer vermeden birkaç gün kullan. Baktın sorun yok, sonrasında -15 verip VT3 testine al 7200 saniye. Rehberde mevcut. Sorun olmazsa kullanırsın hem o şekilde hem de şu anki gibi. Problem çıkartmaması lazım artık.

Oyunla test edeceğim yine yazarım gece her şey için teşekkür ederim,

Bundan sonra asus anakarttan şaşmam gibi

Daha fazla zorlamaya gerek var mı ayarları?
 
Oyunla test edeceğim yine yazarım gece her şey için teşekkür ederim,

Bundan sonra asus anakarttan şaşmam gibi

Daha fazla zorlamaya gerek var mı ayarları?

Var mı MSI'deki saçma sapan BIOS sorunları, entering setup bilmem ne? Millete anlatamıyoruz bunları. :D

Daha fazla zorlamaya gerek var mı ayarları?

@SalimBdk Şu aşamada gerek yok, katkısı az olur. Az keyfini çıkart bu şekilde, oyunda problem olmasın. Önemli olan o.
 
Var mı MSI'deki saçma sapan BIOS sorunları, entering setup bilmem ne? Millete anlatamıyoruz bunları. :D



@SalimBdk Şu aşamada gerek yok, katkısı az olur. Az keyfini çıkart bu şekilde, oyunda problem olmasın. Önemli olan o.
Aynen hiç sıkıntı olmadı direkt asus Bios ekranı geldi sonra geçti, ötekinde cokunce O Ekran dahi gelmiyordu
 
50K kaynaklı hata vermemesi lazım, 150 dakika RAM Test bir başlat sen. Zararı yok sonuçta, hata verirse verir.



Bazı kartlarda okuyamıyor program, 1000 ayarladıysa doğrudur. 1000 yeterli.

@ahmetmelihalemdar Bazı değerleri yanlış vermiş. CPU Core voltaj ya da Core VID. Onlar Auto kalması lazım, sonradan düzelttirdim. Diğer ayarlar doğru görünüyor, stabilse bu şekilde kullansın. Sorun olacağını sanmıyorum.
Sen bilirsin abi işini. Sana güvendi adam anakart yeniledi. Cok şükür sıkıntısiz gecti. Vt3 ile bi de pbo ayarlar tertemiz kullanır. Ellerine sağlık

Var mı MSI'deki saçma sapan BIOS sorunları, entering setup bilmem ne? Millete anlatamıyoruz bunları.
Ben gigabyte x870e yi almadan once Msi düşünüyordum abi.
Peki Msi in hangi serisi yada chipsetleri sorunsuz. Alacak insanlari ona göre yonlendirelim
 
Son düzenleme:
Sen bilirsin abi işini. Sana güvendi adam anakart yeniledi. Cok şükür sıkıntısiz gecti. Vt3 ile bi de pbo ayarlar tertemiz kullanır. Ellerine sağlık


Ben gigabyte x870e yi almadan once Msi düşünüyordum abi.
Peki Msi in hangi serisi yada chipsetleri sorunsuz. Alacak insanlari ona göre yonlendirelim

Bence MPG ya da MEG serileri ama onlarda da birtakım problemler olduğu oluyor hem yazılımsal hem de donanımsal kaynaklı. Reddit'te tonla şikayet var mesela X870 Tomahawk, uzak durmak lazım. Kumar oynamakla eş değer, %50 şansın var bu tarz kartlarda. B850M Mortar vs. Tomahawk olmasına rağmen stabil bir kart, kullanıp da memnun kalan var. Marka-model özelinde değerlendirmek lazım dediğim gibi ama MPG-MEG öneriliyorsa da çok düşünmeye gerek yok derim. B850 Gaming Plus kartlarda da çok sıkıntı yaşayan görmedim. MSI'de özellikle B650 giriş ve orta segment kartlar sorunlu, Tomahawk serileri genel anlamda sorunlu. Hiç gerek yok açıkçası derim.