Nasıl kilo verilebilir?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan QQChart
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 380
  • Etiketler Etiketler
    kilo yardım
Metobolizman ve beslenmenle alakali. Sagliksiz beslendigin cok acik. Senin yasindayken ipinceydim. Hamur isinden uzak duracaksin poaça falan yeme mesela.
 
Metobolizman ve beslenmenle alakali. Sagliksiz beslendigin cok acik. Senin yasindayken ipinceydim. Hamur isinden uzak duracaksin poaça falan yeme mesela.

Doğrudur hocam ben de zayıftım 1.5 sene öncesine kadar ne olduysa bu süre içinde oldu. Poğaça hamur işi çok aram yok aşırı yemem. Porsiyonlarım büyük sanırım.

Sağlık sorunun yoksa tek ögün beslen.

Hocam bu da çok zor ve sağlıksız değil mi?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Şeker hastası olabilirsin, bunu kontrol ettir mutlaka. Allah korusun. Önceden önlem iyidir. Benim bir arkadaşım var, o da zayıftı, benim gibi şimdi baya bir şişmanladı; sebebi şeker hastalığı onun.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Şeker hastalığı öyle kilo mu yapıyor ki, Allah Allah. İnşallah yoktur hocam. Sağ olun.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bilmiyorum yapiyor mu ama yani spora basla sen. Yok mu oralarda bir spor dalı? Yüzme kursu falan tam zamanı oylesine git vakit harca.

Haklısınız hocam ama yüzme benlik değil :d.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Ne güzel iste asil senlik olmayandan basla. Gecen ay bir matematik calisayim dedim. Megerse uzmanlık matematik sorusuymus onu ogrenmistim cozmeyi. Bilmeden oldu tabii ki. Hahaaha.

Mümkünse bu vücudun kıyafet altında kalacak sporlara yöneleyim. İnşallah şeker çıkmaz tabii. Ben kendim iştahım arttı biraz belki ama bu kadar kg nasıl aldım hala aklım almıyor. Kg bir de yaşlandırdı bizi :/. İnşallah düzeliriz hocam sağ olun.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Düzelirsin delikanli hiç merak etme. Dert etme kilo gelir gecer gider. Ben 6 ayda zımba gibi oldum. Zayiflamaya karar vermemin sebebi ise daha once hiç boy fotografi cekmemistim. Baktim gobek o ne oyle seninkinden beterdi aman yarabbi boyle sanki suya girerken takarlar ya simit aynen oyle şişmiş hiç fatk etmedim oyle şişmişim yani. Hemen şekeri kestim, ekemgi kestim, evde basit kardiyo hareketleri falan şu an cok iyiyim. Gecen bakkalda arkadasla alisveris yapiyorum hazir doner alacaktim beni fitnessci sandi birisi dedi abi o bozar seni alma. Yani zayiflarsin korkma. Hizlica olsun diyorsan dediklerimi yap yavasca olsun diyorsan akşam 19.00'dan sonra yemek yeme. Ama unutma kardiyo sporu tehlikeli bir saglik sorunun varsa kotu seyler olur.
 
Utanacak bir şey yok, sağlık alanında bilgim yok da kilo aldıkça metabolizma yavaşlar diye biliyorum az çok. O yüzden kalori açığı oluşturamıyorsundur muhtemelen, her yediğin kilo olarak dönüyordur. Biraz ağırlık, yürüyüş, biraz da diyet bitti gitti. Ama kendini tutman lazım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…