- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.954
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 1.683
Metobolizman ve beslenmenle alakali. Sagliksiz beslendigin cok acik. Senin yasindayken ipinceydim. Hamur isinden uzak duracaksin poaça falan yeme mesela.Anladım hocam sadece kilo almış olmam eskiden zayıf olmam bundan bahsetmeye de utanıyorum nedense. obur hayvan gibi hissediyorum kendimi. çok kötü bişey yapmış gibi bir utanç ve pişmanlıkta var tabi.
Anladım hocam da sizce ben bu hale nasıl geldim? Lise ve ergenliğin bitmesiyle hareketin dip yapması etkili olmuş mudur? yani kendim çok yemeye başladım mı başlamadım mı anlamadım bişey ama annem yemeği azaltmamı söylemeye başlamıştı. yine de bana yediklerim normal geliyordu doyana kadar yiyorum yani üstüne çıkmamama rağmen arttıkça arttı kilom.