Anladım hocam sadece kilo almış olmam eskiden zayıf olmam bundan bahsetmeye de utanıyorum nedense. obur hayvan gibi hissediyorum kendimi. çok kötü bişey yapmış gibi bir utanç ve pişmanlıkta var tabi.


Anladım hocam da sizce ben bu hale nasıl geldim? Lise ve ergenliğin bitmesiyle hareketin dip yapması etkili olmuş mudur? yani kendim çok yemeye başladım mı başlamadım mı anlamadım bişey ama annem yemeği azaltmamı söylemeye başlamıştı. yine de bana yediklerim normal geliyordu doyana kadar yiyorum yani üstüne çıkmamama rağmen arttıkça arttı kilom.
Metobolizman ve beslenmenle alakali. Sagliksiz beslendigin cok acik. Senin yasindayken ipinceydim. Hamur isinden uzak duracaksin poaça falan yeme mesela.
 
Metobolizman ve beslenmenle alakali. Sagliksiz beslendigin cok acik. Senin yasindayken ipinceydim. Hamur isinden uzak duracaksin poaça falan yeme mesela.

Doğrudur hocam ben de zayıftım 1.5 sene öncesine kadar ne olduysa bu süre içinde oldu. Poğaça hamur işi çok aram yok aşırı yemem. Porsiyonlarım büyük sanırım.

Sağlık sorunun yoksa tek ögün beslen.

Hocam bu da çok zor ve sağlıksız değil mi?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Doğrudur hocam ben de zayıftım 1.5 sene öncesine kadar ne olduysa bu süre içinde oldu. Poğaça hamur işi çok aram yok aşırı yemem. Porsiyonlarım büyük sanırım.



Hocam bu da çok zor ve sağlıksız değil mi?
Şeker hastası olabilirsin, bunu kontrol ettir mutlaka. Allah korusun. Önceden önlem iyidir. Benim bir arkadaşım var, o da zayıftı, benim gibi şimdi baya bir şişmanladı; sebebi şeker hastalığı onun.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Şeker hastası olabilirsin, bunu kontrol ettir mutlaka. Allah korusun. Önceden önlem iyidir. Benim bir arkadaşım var, o da zayıftı, benim gibi şimdi bayağı bir şişmanladı; sebebi şeker hastalığı onun.

Şeker hastalığı öyle kilo mu yapıyor ki, Allah Allah. İnşallah yoktur hocam. Sağ olun.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Ne güzel iste asil senlik olmayandan basla. Gecen ay bir matematik calisayim dedim. Megerse uzmanlık matematik sorusuymus onu ogrenmistim cozmeyi. 😅😅😅 Bilmeden oldu tabii ki. Hahaaha.

Mümkünse bu vücudun kıyafet altında kalacak sporlara yöneleyim. İnşallah şeker çıkmaz tabii. Ben kendim iştahım arttı biraz belki ama bu kadar kg nasıl aldım hala aklım almıyor. Kg bir de yaşlandırdı bizi :/. İnşallah düzeliriz hocam sağ olun.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Mümkünse bu vücudun kıyafet altında kalacak sporlara yöneleyim. İnşallah şeker çıkmaz tabii. Ben kendim iştahım arttı biraz belki ama bu kadar kg nasıl aldım hala aklım almıyor. Kg bir de yaşlandırdı bizi :/. İnşallah düzeliriz hocam sağ olun.

Düzelirsin delikanli hiç merak etme. Dert etme kilo gelir gecer gider. Ben 6 ayda zımba gibi oldum. Zayiflamaya karar vermemin sebebi ise daha once hiç boy fotografi cekmemistim. Baktim gobek o ne oyle seninkinden beterdi aman yarabbi boyle sanki suya girerken takarlar ya simit aynen oyle şişmiş hiç fatk etmedim oyle şişmişim yani. 😅 Hemen şekeri kestim, ekemgi kestim, evde basit kardiyo hareketleri falan şu an cok iyiyim. Gecen bakkalda arkadasla alisveris yapiyorum hazir doner alacaktim beni fitnessci sandi birisi dedi abi o bozar seni alma. 🤣🤣 Yani zayiflarsin korkma. Hizlica olsun diyorsan dediklerimi yap yavasca olsun diyorsan akşam 19.00'dan sonra yemek yeme. Ama unutma kardiyo sporu tehlikeli bir saglik sorunun varsa kotu seyler olur.
 
Kan değerlerine de bakacağım hocam. Çünkü çok hızlı alıyorum yani çok az yemiyorum belki ama çokta yediğimi düşünmüyorum. Salona gitmeye de kaslı insanların içinde bu bedenle spor yapmaya utanıyorum. Zaten kg aldıkça eve kapandım okul falan da yok.
Utanacak bir şey yok, sağlık alanında bilgim yok da kilo aldıkça metabolizma yavaşlar diye biliyorum az çok. O yüzden kalori açığı oluşturamıyorsundur muhtemelen, her yediğin kilo olarak dönüyordur. Biraz ağırlık, yürüyüş, biraz da diyet bitti gitti. Ama kendini tutman lazım.