Türk Telekom interneti bir anda 50 Mbps'den 8 Mbps'ye düşürdü


Santral İzmir'de nerede bilmiyorum ama uzağımdır bayağı.
Acaba başka bir çalışan başka biri için dediğiniz yapıp bizim porta başkasını ortak etti de sorunlar ondan mı arttı? Anlatığınıza göre öyle bir şey de yaşanmış olabilir.
 

Olabilir tabii, sorun yaşamıştır birisi, çalışanda uğraşmamak için yapmıştır. Evi daha yakındır santrale ve sizin port daha iyi sinyal veriyordur mesafe yakın olduğu için, seni de onun portuna atmıştır. Ben en son bunu yaptırdığımda 10 kere port değiştirdik birlikte çalışan ile NSN firması var, bunların merkezi orası ile görüştük, 100'lük paket olan porta aldılar benim hattımı ama dediğim gibi, çalışan ile ilgili her şey. Sağ olsun, bana çok iyi bir çocuk denk geldi, he benim evime 70 metreydi santrale ve internetim kesildiği an anladım, gittim yakaladım çocuğu ya da müşteri hizmetleri ile ciddi bir görüşme yapman lazım
 

Müşteri hizmetlerinde robottan ileriye geçemedim. Şansımı gelen teknik ekipten kullanacağım.
 
Müşteri hizmetlerinde robottan ileriye geçemedim. Şansımı gelen teknik ekipten kullanacağım.

En garantisi TTNET genel müdürlüğü'ne gitmen, hatta bize attığın resmi de göster, direkt altyapı ekibi ile görüşeceğim de onlar ile görüş. Bütün işi onlar yapıyor çünkü 1 lafına bakar, "çözün bu arkadaşın işini" dediği anda çözülür.
He sen resmi gösterdiğinde sana diyecek, evinin hattını değiştirt. Ozaman gelin sinyali kontrol edin, apartmandaki porttan evime gelen sinyalde sorun var ise ben değiştireceğim de ama sizde gelip bakacaksınız de.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…