Koneko Toujou
Üstün
Bu arada santrale olan mesafeniz ne kadar? Çünkü sinyallerde ciddi sorunlar gözüküyor. Ya çok uzaksınız santrale ve portunuzda sorun var ya da evinizin telefon hattında ciddi bir sorun var. Çok fazla CRC hatası var, yükleme sinyalinde ciddi düşüklük var.
Zaten sorun orada, hep dolu portlar ve yükseltilmiyor. Ben de de boş port yok dediler, sonrasında kampanyası 50 olan birinin portuna aldılar, benim portumu ona bağladılar, daha iyi sinyalli var diye. Sana da yapacağı O, başka hiçbir şey yapamazlar; onu da her santral çalışanı yapmaz, riske girmez yani. Güzel bir sıkıştırman lazım, derdini güzelce anlatman lazım.
Evinize de ekip yönlendirsinler, apartman girişindeki kutuya bakıp sinyal testi yapsınlar, bir de zaten santraldan kutuya gelene bakacaklar, eğer apartman girişindeki kutuda sinyal normal ise telefon hattınızda sorun vardır.
Santral İzmir'de nerede bilmiyorum ama uzağımdır bayağı.
Acaba başka bir çalışan başka biri için dediğiniz yapıp bizim porta başkasını ortak etti de sorunlar ondan mı arttı? Anlatığınıza göre öyle bir şey de yaşanmış olabilir.