-
A
Windows 11'e geçtikten sonra Valorant ve CS düşük FPS veriyor
Arkadaşlar ben Windows 10'dan 11'e temiz kurulum ile Rufus'la geçtim, CS'yi yükledim bütün driverlar vs yüklü. BIOS Update falan CS'de Windows 10 Home'da 470 FPS alıyordu FPS testinde. Windows 11'de 399 aldım ne yapmam lazım? 10'un desteği bitecek diye geçmek de istemiyorum. bu bir tek CS ve...- arda24142
- Konu
- düşük fps sorunu windows windows 11
- Mesaj: 18
- Forum: Windows 11
-
Ryzen 5 5600 ve RTX 5060 Ti sistemde oyunlarda düşük FPS sorunu
Merhaba. İşlemcim ve ekran kartım arızalıydı ikisi de sıfırı ile değiştirildi. Fakat hâlâ oyunlarda FPS drop anlık takılma yaşıyorum. Özellikle Valorant'ta. Windows 10 kullanıyorum, BIOS güncel. Ekran kartı sürümüm 576.88 Sistem bilgilerim: Ryzen 5 5600. Palit Infinity RTX 5060 Ti 16 GB. Agi 1...- user44
- Konu
- 5600 drop fps ryzen ryzen 5600
- Mesaj: 43
- Forum: Sistem Performansı
-
5
GTA 5 Enhanced, Classic’ten daha fazla FPS verir mi?
Ekran kartım kötü olduğu için GTA 5’te fazla FPS alamıyorum. GTA 5'i silip, Enhanced kursam FPS olarak fark olur mu?- 5481
- Konu
- enhanced fps gta gta 5 gta 5 enhanced
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
L
Ryzen 5 5600X sistemde kasa değişiminden sonra FPS düşüyor
Merhaba. Sıvı soğutmam bozulduğu için bilgisayarcıya götürdüm ve yeni bir sıvı soğutma ile kasama sığmadığı için yeni bir kasa aldım. Bunları yaptıktan sonra asla eski performansında olduğunu düşünmüyorum bilgisayarımın. 50 kere format attım, Windows 10 denedim, Windows 11 denedim. Mesela LoL...- lwitan
- Konu
- drop fps kasa
- Mesaj: 7
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü RTX 4070 + Ryzen 7 7700 sistemde mikro takılma sorunu çözülemiyor
Sistemim: RTX 4070 1-Click OC 2X 12 GB ekran kartı AMD Ryzen 7 7700 3.80 GHz işlemci 2x8 GB XPG DDR5 5600 MHz CL46 RAM (toplam 16 GB) ASUS TUF 1440p 2K monitör WD Black SN850 1 TB NVMe SSD Snowman kule tipi soğutucu + 100 TL'lik termal macun Pro B650M-P anakart MSI MAG A650BNL 650W 80+ Bronze...- UGURPRODUCTION
- Konu
- 4070 fps nasıl rtx rtx 4070
- Mesaj: 34
- Forum: Teknik Destek
-
J
Çözüldü League of Legends'te FPS sabitlenemiyor
League of Legends'ta kenarlıksız mod 165 FPS'de, tam ekran modu ise 108 FPS'de kilitleniyor. Monitörüm 165 Hz. V-Sync devre dışı. G-Sync devre dışı. Hem eski hem de yeni NVIDIA sürücülerini denedim. Windows 10'un temiz kurulumunu yaptım. NVIDIA Denetim Masası ayarları Maksimum kare hızı için...- juj12
- Konu
- dosya gezgini fps fps drop fps sayacı league of legends lol monitör sistem windows 10
- Mesaj: 6
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
LoL'de FPS sabitleyince FPS düşüyor
1 2 haftadır FPS'im düşüyor. Şöyle söyleyeyim 144'e sabitliyorum, sabitlememe rağmen ama oyun içi 130-135, bazen 120'ye düşüyor. FPS kilidini açtığım zaman 160 170 oluyor, anlayamadım. Neden olabilir?- hElioss
- Konu
- düşme fps sorunu
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
E
RTX 4070 Ti sistemde FPS düşüyor
Merhaba, işlemcim ve ekran kartım yazdığım gibi. Gigabyte B760M Gaming X AX Wi-Fi 7600 MHz (OC) M.2 1700p mATX DDR5 anakart ViewSonic 27" VX2780J-2K 1ms 170Hz HDMI, DisplayPort Adaptive Sync premium IPS 2K Gaming monitör Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti Gaming 12g 12 GB GDDR6X 192 bit DLSS 3 ekran...- eurielle
- Konu
- 4070 fps oyun rtx 4070 rtx 4070 ti
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
V
İşlemciyi sınırlandırınca FPS ve sıcaklığın değişmesi normal mi?
Selamlar, PC elime ilk geldiğinde Ryzen 9 7845HX’i sınırlandırmadan test edince 90 derece çıkıyor ve 500 FPS alıyordum. Şimdi 45W’a limitledim, FPS 600 çıktı. Nasıl oldu bilmiyorum, sıcaklık da 80 derecelere düştü. Sizce bu ayar nasıl yapılmalı? 45W sınır yeter mi, daha düşürsem daha iyi olur...- Veloctyz
- Konu
- fps işlemci limit sıcaklık
- Mesaj: 3
- Forum: Overclock ve Soğutma
-
Telefon ısınınca aktifleşen FPS sınırlaması nasıl kaldırılır?
Çoğu oyunda telefon ısınınca FPS azalıyor. Bunu kaldırmanın bir yolu var mı?- Ethem Efe
- Konu
- fps telefon var
- Mesaj: 28
- Forum: Diğer Telefonlar
-
E
FPS sabitleme ve Input Lag sorunu nasıl çözülür?
AMD Radeon’dan sürekli her ayarı kontrol ediyorum, ama FPS her türlü sabitlenmiş durumda. Bu da input lag yapıyor sanırsam. AMD Radeon ayarlarım nasıl olmalı, bir türlü çözemedim.- emre janu
- Konu
- fps sabitleme sorunu
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
Fedora ve Ubuntu arasında FPS farkı var mı?
Selamlar. Ben uzun süredir Fedora ile Windows'u Dual Boot olarak kullanan biriyim. Fedora'yı sadece Minecraft ve benzeri oyunlar için kullanıyorum çünkü Windows'ta açılmayan mod paketlerim Fedora'da 200 FPS'ten düşmüyor (Örnek: AtariKafa Modlu Survival gibi ağır paketler). Kafama bir soru...- itskartoon
- Konu
- fedora fps ubuntu
- Mesaj: 4
- Forum: GNU/Linux
-
V
RTX 4070'li sistemde Rocket League düşük FPS veriyor
Ryzen 5 7600 RTX, 4070'li sistemde 1080p'de Rocket League'de menüde ve oyunda 30-40 FPS alıyorum. Cyberpunk, GoW gibi oyunları maksimumda yüksek FPS'lerde oynayabiliyorken Rocket League'de neden bu kadar düşük FPS alıyorum anlamadım. GPU kullanımı oyundayken %15-20 diyor.- Vegas
- Konu
- 4070 düşük fps rtx 4070 sorunu
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
Cyberpunk 2077 FPS düşüşü
Klipte görebileceğiniz üzere 110 FPS gibi bir değerden 60 70 FPS'lere düşüş yaşıyorum, ısı dereceleri o kadar kötü değil, bir sınırlama uygulamış olması pek olası gelmiyor. https://medal.tv/tr/games/cyberpunk-2077/clips/kGViic7xDX5tjYWhr?invite=cr-MSxybWssMjUzMzg3MDgy- Ethem Efe
- Konu
- cyberpunk cyberpunk 2077 fps
- Mesaj: 23
- Forum: Sistem Performansı
-
Minecraft için FPS boost mod paketi önerisi
Ben bilgisayarımın Minecraft'ta en yüksek kaç FPS alabileceğini merak ettim. Bazı yerlerde onlarca FPS modu kurarak 1000+ FPS aldıklarını gördüm. FPS arttırmak için hangi modları yüklemeliyim? Eğer istediğim sonuca ulaşırsam bir rehber yapacağım ve burada yardımcı olan kişileri etiketleyeceğim... -
FPS yüksek ama oyun akıcı değil
Rocket League, CS2 ve hikayeli oyunlarda FPS'im yüksek ama %1 FPS'de hep sorun yaşıyorum. Rocket League oynarken çizilen grafiğe bakar mısınız sürekli zikzak çiziyor. Nihai performans açık, G-SYNC açık, FPS'i monitörün 3 Hz altına sabitledim, VSYNC kapalı ama hala aynı sorun. İşlemci: AMD R5...- mauroicardi9
- Konu
- akıcı fps
- Mesaj: 7
- Forum: Sistem Performansı
-
A
Çözüldü GameGaraj Slayer R9T RTX 5070. Rainbow Six'te anlık FPS düşmeleri nasıl düzeltilir?
Rainbow'da FPS'ler Ultra ayarlarda 1080p de 200 210 iken anlık olarak 45 60 oluyor bu da takılma gibi yansıyor. Bu durumu nasıl çözebilirim? Laptop: GameGaraj Slayer R9T 5070.- ayrik
- Konu
- anlık fps gamegaraj nasıl slayer
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
S
i5 14400F & RTX 5060 Ti 16 GB sistem Valorant'ta 300 FPS veriyor
Başlıktaki gibi Valorant'ta 300 FPS alıyorum. Sistem özellikleri: RTX 5060 Ti 16 GB i5 14400F 32 GB DDR5. Normalde 750-800 FPS almam gerekmiyor mu?- sevketa5q
- Konu
- 5060 5060 ti fps valorant
- Mesaj: 17
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 4060 ekran kartı The Last of Us Part 1'de kaç FPS verir?
Normalde bu sistem ile RDR 2, God of War gibi AAA oyunları kasmadan oynadım. Ama bu oyunda çok optimizasyon sorunu olduğu söyleniyordu, sizce kaç FPS verir? RTX 4060 İ7 12.Nesil 16 GB RAM- Uranos
- Konu
- 4060 fps rtx rtx 4060 tlou
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
POCO X7 Pro'da Fortnite 90 FPS olmuyor
Ayarlardan 90 FPS seçili, Wild Boost modu açık. Ancak hep 59-60 FPS arası sabit kalıyor. Nedeni ne olabilir? Hala HD texture pack yüklemesi vs. olabilir mi? -
T
Çözüldü MX330 sistemde Assassin's Creed Odyssey'de anlık FPS düşüşü
8x2 (16 GB) DDR4 RAM, MX330 2 GB VRAM, 11. Nesil Intel Core 2.4GHz işlemci, 512 GB SSD. Windows 10, Laptop. Assassin's Creed Odyssey oynarken FPS düşüklüğü yok fakat çok fazla anlık drop giriyor. Driverlar güncel. NVIDIA Denetim Masasında ayarlar varsayılan halde. @hasanmerkit- truth
- Konu
- assassin's creed assassin's creed odyssey drop fps fps drop mx330 odyssey
- Mesaj: 20
- Forum: Sistem Performansı
-
T
MSConfig ile işlemci sayısı 1'den 8'e yükseltilince FPS düşme sorunu kalktı
MSConfig aracından işlemci sayısını 1'den 8'e yükselttim. Gariptir ki FPS düşmesi sorunum ortadan kalktı. Genelde bu ayar ile oynanamaması gerektiği söyleniyor. Neden böyle oldu? -
Y
5.000 TL'ye kadar F/P kulaklık tavsiyesi
Merhaba arkadaşlar, Bugün RTX 5060 model bir laptop aldım. Genellikle Warzone ve Apex gibi oyunları oynamayı seviyorum. Bu tarz oyunlarda nokta atışı ya da ona yakın düzeyde ses kasabileceğim bir kulaklık arıyorum. Bütçem yaklaşık 5.000 TL civarında, ancak ‘Şu modeli mutlaka al' derseniz...- yuopo67
- Konu
- fps
- Mesaj: 8
- Forum: Oyun Kulaklığı
-
M
180 Hz montörde 60 FPS sabitleyince oyunlar akıcı olmuyor
Merhaba arkadaşlar. 180 Hz monitörüm var ve yüksek grafikli oyunlarda grafikleri en yükseğe alıp 60 FPS'e kilitlemek istiyorum. Ama 60 FPS kilitleyince oyun kasıyormuş ve akıcı değilmiş gibi hissetmiyorum. Bunun nedeni nedir? Nasıl bu hissi en aza indirebilirim?- Murat07
- Konu
- fps sabitleme
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
PUBG Mobile'da 45 FPS kilidi nasıl kaldırılır?
Merhaba, artık 45 FPS oynamaktan sıkıldım. Ya arkadaş 2020'de çıkan Redmi Note 8 Pro 60 FPS verirken Redmi Note 13 45 FPS veriyor :D. Bazı kaynaklarda 3.9 güncellemesi ile Süper akıcı modu gelip 60 FPS olacak diyorlardı ama o da yalan oldu :D. GFX tool mu kursam diye aklımdan geçirdim ama biraz...- Bruhistan
- Konu
- fps mobile nasıl pubg pubg mobile
- Mesaj: 15
- Forum: Mobil Oyunlar
-
2
Ekran kartında maksimum frekansı düşürmek, performans düşürür mü?
Merhaba. ASUS ROG STRIX RX 6650 XT ekran kartına sahibim. Oyunlarda eskiden 165 watt çekerken maksimum 67-68 derece gören kart şu anda 75 derecelere geliyor. Hotspot ise 110 dereceleri görüyor. Bakımını yaptım kart temiz durumda ama mecburen ısı düşürmek için kartın ayarlarını, 2719 maksimum...- 21261
- Konu
- ekran fps performans
- Mesaj: 23
- Forum: Ekran Kartı
-
Lenovo Ideapad L340 laptopta Elden Ring'de FPS dalgalanıyor
Fort Faroth dışındayken değerler bu şekilde. Kapalı mekanlarda pek sorun olmuyor. FPS 30-50 arası geziyor. Oyunum orijinal ve 1920x1080 Düşük ayarlarda oynuyorum. Aynı sistemde baktığım testlerde bu kadar dalgalanma olmuyordu. Tabii ki sabit 60 FPS deneyimi beklemiyorum ama çok fazla dalgalanma...- Yamete Kudasai
- Konu
- elden ring fps ideapad lenovo lenovo ideapad
- Mesaj: 4
- Forum: Dizüstü Bilgisayarlar
-
Victus 16 Dying Light düşük FPS
Laptopum Victus 16 R7 RTX 4060. Yeteri kadar alanım var, ısılar hem boşta hem yük testinde normal. Kısacası bu sorunu sadece bu oyunda yaşıyorum. İlk oynamaya başladığım zamanlarda araştırdığımda, sorunun oyunun laptop ekran kartlarıyla uyumsuz çalışması gibi bir şey olduğunu gördüm. Çözüm...- muslumfidel
- Konu
- düşük düşük fps fps nasıl
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
CS2 için FPS nasıl yükseltilebilir?
2. kasamda CS oynayacağım ama sistem özellikleri bir tık kötü. R3 1200, 16 GB RAM, HD 6850 ekran kartına sahip. En düşük ayarlarda 50 60 FPS alabiliyorum. Bunu nasıl arttırabilirim? Önceden Config dosyalarından oyundaki gölgeleri tamamen kapatmıştım ama şimdi yerini bulamıyorum, nasıl tekrar...- Koneko Toujou
- Konu
- cs 2 fps nasıl
- Mesaj: 7
- Forum: Counter-Strike
-
RTX 4070 ile Red Dead Redemption 2'de düşük FPS sorunu
1080p maksimumda 50-60 arası FPS alıyorum, bazı bölgelerde genelde 70-80-90-95-100 arası geziyor. Sebebi nedir? FPS testlerine baktığım zaman, araştırdığım zaman böyle değildi. Neden kaynaklanıyor? Daha bazı oyunlarda da gerçek gücü alamıyordu. Intel i5 14400F Zotac 4070 12 GB MSI Pro B760 DDR5...- Kkaliuss
- Konu
- 4070 dead düşük düşük fps fps
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı