DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

8800:2200 CL30, RTX 5090 2500W falandır muhtemelen. Adamlarda imkan çok. TR'de bu tarz içerikler yürek ister. Düz EXPO açtıramıyoruz daha bizimkilere.
Jumbuma yazdım bugün. Temmuzun 3. haftası diyorlar çatladım yahu gelsede bir an önce sınırları zorlasak hocam. Bu kasa değişiminden sonrada Ramlerin 10 derece düşmesi keyfimi çok yerine getirdi. Rgb kapasam 4-5 daha düşer heralde şuan.
 
Hangi kasadan hangi kasaya geçiş yaptınız?
 
Hangi kasadan hangi kasaya geçiş yaptınız?
Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.
 

Dosya Ekleri

  • WhatsApp Image 2026-06-24 at 18.33.53.webp
    987,3 KB · Görüntüleme: 16
Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.

@Melkor kasasına benziyor. Bir at bakalım sendeki durumlar ne alemde en son? VSOC kaçtaydı?
 
Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.
Çok güzel kasaymış hocam. Güle güle kullanın.
 
Çok teşekkür ederim hocam. Daha iyileri sizin olsun inşallah.
Bu kasada hava akışı yetiyor mu gerçekten çünkü çıkış fanı sadece iki tane, 6 tane de giriş var pozitif hava basıncı baya fazla yani eskiye göre cpu-gpu sıcaklıkları fark etti mi ?
 
Bu kasada hava akışı yetiyor mu gerçekten çünkü çıkış fanı sadece iki tane, 6 tane de giriş var pozitif hava basıncı baya fazla yani eskiye göre cpu-gpu sıcaklıkları fark etti mi ?
Yetiyor hocam, sıvı soğutma radyatörünün 3 tane fan var lian li cl olarak onlarıda normal kasa fanı gibi kullanıyorum tek tek ayarladım rpmleri ben memnunum simdilik zaten dün geldi kasa daha ama ram direkt 10c soğuk çalışıyor buna cok sasırdım. cpu da düştü 3-4 derece kadar zannediyorum ki.
 

Dosya Ekleri

  • WhatsApp Image 2026-06-24 at 18.33.54.webp
    2,1 MB · Görüntüleme: 5
Arkada 2 tane egzoz fanı demek ki baya faydalı sonuçta yukarıda fan yok.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…