Jumbuma yazdım bugün. Temmuzun 3. haftası diyorlar çatladım yahu gelsede bir an önce sınırları zorlasak hocam. Bu kasa değişiminden sonrada Ramlerin 10 derece düşmesi keyfimi çok yerine getirdi. Rgb kapasam 4-5 daha düşer heralde şuan.
Jumbuma yazdım bugün. Temmuzun 3. haftası diyorlar çatladım yahu gelsede bir an önce sınırları zorlasak hocam. Bu kasa değişiminden sonrada Ramlerin 10 derece düşmesi keyfimi çok yerine getirdi. Rgb kapasam 4-5 daha düşer heralde şuan.
Bu kasada hava akışı yetiyor mu gerçekten çünkü çıkış fanı sadece iki tane, 6 tane de giriş var pozitif hava basıncı baya fazla yani eskiye göre cpu-gpu sıcaklıkları fark etti mi ?
Bu kasada hava akışı yetiyor mu gerçekten çünkü çıkış fanı sadece iki tane, 6 tane de giriş var pozitif hava basıncı baya fazla yani eskiye göre cpu-gpu sıcaklıkları fark etti mi ?
Yetiyor hocam, sıvı soğutma radyatörünün 3 tane fan var lian li cl olarak onlarıda normal kasa fanı gibi kullanıyorum tek tek ayarladım rpmleri ben memnunum simdilik zaten dün geldi kasa daha ama ram direkt 10c soğuk çalışıyor buna cok sasırdım. cpu da düştü 3-4 derece kadar zannediyorum ki.
Yetiyor hocam, sıvı soğutma radyatörünün 3 tane fan var lian li cl olarak onlarıda normal kasa fanı gibi kullanıyorum tek tek ayarladım rpmleri ben memnunum simdilik zaten dün geldi kasa daha ama ram direkt 10c soğuk çalışıyor buna cok sasırdım. cpu da düştü 3-4 derece kadar zannediyorum ki.