10 dakika hata vermemesi kafi. Üstüne koyarak ilerleyeceksin.

@RapidLemming955 Var mı hata?
Şu an yok. Sıcaklıklar böyle.
1782224144515.webp
 
Amca bu işten anlıyor o zaman. Hepimiz çöp timing kullanacağız bu gidişle. ;)
Benim de beklediğim gibi olmadı. 8.5 dakika oldu şu an hata yok.

Benim de beklediğim gibi olmadı. 8.5 dakika oldu şu an hata yok.
O kadar ses için değer umarım. Şu an 10 dakika oldu hata yok. Bu fan olmadan şu an olanın çeyreği ses oluyordu. Kafam şişti kulaklık da olmayınca.
 
Benim de beklediğim gibi olmadı. 8.5 dakika oldu şu an hata yok.


O kadar ses için değer umarım. Şu an 10 dakika oldu hata yok. Bu fan olmadan şu an olanın çeyreği ses oluyordu. Kafam şişti kulaklık da olmayınca.

Ona katlanacaksın artık stabil edene kadar. Testi durdur şimdi, Zen ilet tekrar. Birkaç timing daha dene. Belki 130 ns tRFC falan veremiyor olabilir, çok sebep var. Kit kaynaklı da o şekil denk gelmiş olabilir.