@SalimBdk aldırttık, sıra sende. :) ama 7600 ımc'den çok bir şey beklememek lazım, FCLK bile veremiyor bu çipler doğru düzgün. 2133 MHz açılamaması mantık dışı olarak görüyorum mesela. CL24 6000 için 2000 MHz oyunlarda problem çıkartmaz. Sadece bu kartların saçmalığı artık insanın canına tak ediyor bir müddet sonra, o kadar.

Ben Gigabyte b 850 m Force aldım. ASUS mu almalıyım üstat? 😅
 

Dosya Ekleri

  • image.webp
    image.webp
    3,7 MB · Görüntüleme: 20
  • image.webp
    image.webp
    3,2 MB · Görüntüleme: 14
  • image.webp
    image.webp
    3,8 MB · Görüntüleme: 15

Dosya Ekleri

  • image.webp
    image.webp
    4,3 MB · Görüntüleme: 11
  • image.webp
    image.webp
    3,9 MB · Görüntüleme: 14
Son düzenleme:
Ben Gigabyte b 850 m Force aldım. ASUS mu almalıyım üstat? 😅

Sorun olmaz, topoloji benzer.


Microsoft Security Level sana Disabled ayarlatmıştım sanki, şu an Level 2'de mi duruyor? Amacı nedir bu ayarın? Secure Boot alakalı değilse kapatın derim.

Tam adını yazar mısınız ayarın size zahmet ya da görsel ekleyebilir misiniz? Bu arada test mem5 başlattım. @Ayhan Dönmez.

@Ayhan Dönmez TestMem5 testide sorunsuz geçti stabilite sağladık galiba.

RAM'ler ve bellek kontrolcü %99 stabil. Kalan %1 için 1 hafta test lazım. PBO istiyorsan da +200 yaz ayında çok mantıklı değil. Ona da 4-5 saat VT3 en az lazım. @Görkem5252

GPU UV mevzusunu @MAH0A ile de bir bakın, ona da statik önermiştim sonradan Power Limit kısma yoluna gitti. O da diğer metod. Statikte ama sendeki gibi 50 mV düşen görmedim, bir yerlerde hata yapmadığına emin ol. @Görkem5252
 
Sizin görselinizde de vardı. Daha ilk menüdeydi. Evde değilim şu an.

Şu an ZenTimings durumunuz nasıl?

A2-B2

Sorun olmaz, topoloji benzer.

Microsoft Security level sana disabled ayarlatmıştım sanki, şu an level 2'de mi duruyor? Amacı nedir bu ayarın? Secure Boot alakalı değilse kapatın derim.

RAM'ler ve bellek kontrolcü %99 stabil. Kalan %1 için 1 hafta test lazım. PBO istiyorsan da +200 yaz ayında çok mantıklı değil. Ona da 4-5 saat VT3 en az lazım. @Görkem5252

GPU UV mevzusunu @MAH0A ile de bir bakın, ona da statik önermiştim sonradan Power limit kısma yoluna gitti. O da diğer metot. Statikte ama sendeki gibi 50 mv düşen görmedim, bir yerlerde hata yapmadığına emin ol. @Görkem5252

Hocam önceden çöken sistem şimdi aktif soğutmadan dolayımı stabil oldu?
 

Dosya Ekleri

  • IMG_1185.webp
    IMG_1185.webp
    3,7 MB · Görüntüleme: 5
  • IMG_1186.webp
    IMG_1186.webp
    3,8 MB · Görüntüleme: 5
Sorun olmaz, topoloji benzer.

Microsoft Security level sana disabled ayarlatmıştım sanki, şu an level 2'de mi duruyor? Amacı nedir bu ayarın? Secure Boot alakalı değilse kapatın derim.

RAM'ler ve bellek kontrolcü %99 stabil. Kalan %1 için 1 hafta test lazım. PBO istiyorsan da +200 yaz ayında çok mantıklı değil. Ona da 4-5 saat VT3 en az lazım. @Görkem5252

GPU UV mevzusunu @MAH0A ile de bir bakın, ona da statik önermiştim sonradan Power limit kısma yoluna gitti. O da diğer metot. Statikte ama sendeki gibi 50 mv düşen görmedim, bir yerlerde hata yapmadığına emin ol. @Görkem5252

985 mv de 3050 ayarladım 3020 falan görüyor çökme olmadı kalsınmı böyle.

@MAH0A Microsoft Security level enable bunumu diyorsunuz.

Amca çöp Timing'le ancak bu kadar. Ötesi sende sorun çıkartıyor, faydası az. @Görkem5252 PBO ve GPU @MAH0A ile gözden geçirtin.

Evet.

Ayrıyeten oyunda RAM en fazla 39 dereceyi gördüm.
 
985 mv de 3050 ayarladım 3020 falan görüyor çökme olmadı kalsınmı böyle.

@MAH0A Microsoft Security level enable bunumu diyorsunuz.



Ayrıyeten oyunda RAM en fazla 39 dereceyi gördüm.

Bu değerleri koruduğun müddetçe çökme olmaz. Ekran kartını garanti edemem, sende biraz farklı o. PBO istiyorsan VT3'te 7200 saniye yazan kısmı 14400 olarak değiştir.