VDD 1.85 normalde, Zen hatali gostermis. 1.55 VDDQ deneyecegim. RCDWR 8 denemeli miyim, etkisi olur mu?Kaç istiyormuş yani, minimum 1.86 mı? 1.55 VDDQ hata var mı? Öyle bak bir de.
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 17.582
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 81
- Beğeniler
- 20.018
VDD 1.85 normalde, Zen hatali gostermis. 1.55 VDDQ deneyecegim. RCDWR 8 denemeli miyim, etkisi olur mu?
Geçen hata verdiğini söylemiştin. Bu sefer vermedi mi yani? Tam senaryoyu hatırlamıyorum. WR 8 etkilemez diye düşünüyorum ama bilemeyiz.
Ekstra RAM'ler yapilan her ayarlamalarimizda RGB acikti. Kapatamiyorum da, OpenRGB gormuyor zaten. Kendi software'ini da indirmek istemedim.VDD 1.85 normalde, Zen hatali gostermis. 1.55 VDDQ deneyecegim. RCDWR 8 denemeli miyim, etkisi olur mu?
Guncel zen ile hata vermedi, sicaklik kaynakli diye dusunuyorum iste. Sensor bakmamistim o zaman.Geçen hata verdiğini söylemiştin. Bu sefer vermedi mi yani? Tam senaryoyu hatırlamıyorum. WR 8 etkilemez diye düşünüyorum ama bilemeyiz.
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 17.582
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 81
- Beğeniler
- 20.018
Ekstra RAM'ler yapilan her ayarlamalarimizda RGB acikti. Kapatamiyorum da, OpenRGB gormuyor zaten. Kendi software'ini da indirmek istemedim.
Guncel zen ile hata vermedi, sicaklik kaynakli diye dusunuyorum iste. Sensor bakmamistim o zaman.
1.25 VSOC, 1.15 VDDP açmıyor mu?
RCDWR 8, 1.55 VDDQ halinde acti. Bu sekil RTP mi alayim yoksa dediklerini mi denemeliyim?
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 17.582
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 81
- Beğeniler
- 20.018
RCDWR 8, 1.55 VDDQ halinde acti. Bu sekil RTP mi alayim yoksa dediklerini mi denemeliyim?
1.25, 1.15 açıyorsa öyle kullan. 1.3, 1.2 istemeyebilir.
O zaman 8'i 12 alayim yine kafa karistirmasin.1.25, 1.15 açıyorsa öyle kullan. 1.3, 1.2 istemeyebilir.
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 17.582
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 81
- Beğeniler
- 20.018
24/12 kalsın, WR 8 işe yaramaz sende ama VSOC ve VDDP kıs biraz.
Boot etti dedigin halde. RTP alayim 20-30 dakika.24/12 kalsın, WR 8 işe yaramaz sende ama VSOC ve VDDP kıs biraz.
1.25 SOC, 1.15 VDDP, 1.55 VDDQ haliyle hata verdi 25. saniyede. Tek tek deneyecegim.
Son düzenleme:
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 17.582
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 81
- Beğeniler
- 20.018
Boot etti dedigin halde. RTP alayim 20-30 dakika.
1.25 SOC, 1.15 VDDP, 1.55 VDDQ haliyle hata verdi 25. saniyede. Tek tek deneyecegim.
Hangisinden dolayı hata veriyor, tek tek deneyip derdini bul. @shiiw