Olabilir hocam, 1400 küsürde kullanıyorum. Onları sabit, diğerlerini değişken ayarladım.
Teknik olarak düşününce bir ön yargım vardı bu tip kasaya ama önceki kasandan daha iyi sonuçlar aldım. Diyorsun ki o da üstte fanları olan modeldi, güzel. O RAM'lere yine fan çözmek lazım her türlü, valla bu sıcakta biz bile yerimizde zor duruyoruz.
 
Teknik olarak düşününce bir ön yargım vardı bu tip kasaya ama önceki kasandan daha iyi sonuçlar aldım. Diyorsun ki o da üstte fanları olan modeldi, güzel. O RAM'lere yine fan çözmek lazım her türlü, valla bu sıcakta biz bile yerimizde zor duruyoruz.
Valla hocam ben aldım Jonsbo NF-2 gelmesini bekliyorum. Usmus ile config yapacağız mı, bir ayar bulamadım ama dosya seçtiriyor. Ayhan hocamın attığı versiyon bu arada.
 
Valla hocam ben aldım Jonsbo NF-2 gelmesini bekliyorum. Usmus ile config yapacağız mı, bir ayar bulamadım ama dosya seçtiriyor. Ayhan hocamın attığı versiyon bu arada.

Dosya seçtirmez, direkt olarak test başlar. Attachment'tekini indirmen lazım Veii adlı kişinin paylaştığı. Ana konudakini indirme, o eski. Zip'ten ayıkla, direkt olarak TM5.exe başlat. AWE uyarısı verirse 1 kere PC restart gerekir, o kadar.

Test öncesi arka plan arındırılacak, çerçöp kapatılacak. RAM RGB kapatılacak. Sonrasında bellek temizliği yapılıp TM5 başlatırsın. HWiNFO sensör takibi gerekir. Bu adımlar ortak. @cozgen
 
Merhabalar. Emeğinize sağlık.

TwinMOS 32GB(2x16) VoltX Series 5600mhz CL36 (Samsung B-Die) DDR5 ramlerim için stabil zamanlamalarım aşağıdaki gibidir.

Kullanan arkadaşlara referans olması için paylaşıyorum. Değerler daha da sıkıştırılamıyor.

1781241824797.webp



cachemem2.webp
 
Lian Li O11 dynamic EVO'dan, Lian Li vision Compact'a geçtim hocam. Beraberinde PSU olarak ROG 1200P'ye geçtim 850W FSP'den, AiO olarak da 420mm Arctic LF3 vardı, Lian Li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.
@Melkor kasasına benziyor. Bir at bakalım sendeki durumlar ne alemde en son? VSOC kaçtaydı? :D

Bayağı benzer sistemlerimiz olmuş hayırlı olsun @cozgen :) SoC 1.25 kanka o zamandan beri devam :D

844k.webp


2026-03-06 21-57-48.webp


2026-05-29 14-01-58.webp
 
Bayağı benzer sistemlerimiz olmuş hayırlı olsun @cozgen :) SoC 1.25 kanka o zamandan beri devam :D

Eki Görüntüle 260568

Eki Görüntüle 260569

Eki Görüntüle 260570
teşekkür ederim hocam sizin sistem de şahane görünüyor. Bir de güzel bi zamanlama ayarlayabilirsek tam olacak. Aktif soğutmayı bekliyorum.

Bayağı benzer sistemlerimiz olmuş hayırlı olsun @cozgen :) SoC 1.25 kanka o zamandan beri devam :D

Eki Görüntüle 260568

Eki Görüntüle 260569

Eki Görüntüle 260570
Aktif soğutmayı nereden temin ettiniz hocam siz
 
Ben kendim yaptım, çok memnunum. BF6 oynuyorum, genelde 40 derece geçmiyor. Testte maksimum 44, 5080 mi 90 GPU?
5080 hocam, benimki 2K OLED kullanıyorum, 90 ihtiyacım yok.

Bayağı benzer sistemlerimiz olmuş hayırlı olsun @cozgen :) SoC 1.25 kanka o zamandan beri devam :D

Eki Görüntüle 260568

Eki Görüntüle 260569

Eki Görüntüle 260570
Bu timing'lerle gecikmeniz nasıl hocam? 1:1'den daha mı iyi sonuç aldınız?
 
5080 hocam, benimki 2K OLED kullanıyorum, 90 ihtiyacım yok.


Bu timing'lerle gecikmeniz nasıl hocam? 1:1'den daha mı iyi sonuç aldınız?
Bu şekilde benim asıl amacım 1:2'yi düşük SOC gereksinimi olduğu için kullanmam, o yüzden de CPU ve IOD sıcaklığını biraz daha aşağı almayı hedefliyordum; öyle de oldu.

84k.webp
 
bu şekilde benim asıl amacım 1:2 yi düşük soc gereksınımı oldugu ıcın kullanmam, o yuzden de cpu ve iod sıcaklıgını bıraz daha asagı almayı hedeflıyordum öylede oldu.
Güzel değerler hocam, peki neden bu sıcaklıkları biraz daha aşağı almayı hedeflediniz? Biraz daha sıcak çalışsa ne kayıp ediyoruz?