Hakanyldrm
Becerikli
- Katılım
- 24 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 100
- Beğeniler
- 102
Teknik olarak düşününce bir ön yargım vardı bu tip kasaya ama önceki kasandan daha iyi sonuçlar aldım. Diyorsun ki o da üstte fanları olan modeldi, güzel. O RAM'lere yine fan çözmek lazım her türlü, valla bu sıcakta biz bile yerimizde zor duruyoruz.Olabilir hocam, 1400 küsürde kullanıyorum. Onları sabit, diğerlerini değişken ayarladım.